Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bulabukser

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-07, 22:12   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bulabukser

Jeg har kjøpt meg 2 Bulabukser. En brun og en sommerlig i limegrønn.

Jeg føler meg kul og sporty med de på Mystisk, men jeg elsker buksene!

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 22:30   #2
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bulabukser

Javel?

Eg likar også mi Bulabukse, men er jo ikkje akkurat noko eg vise meg utendørs i.

Gammel 12-04-07, 22:32   #3
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Familien Bula utendørs.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 060723-065.jpg (109,6 KB, 137 visninger)
Gammel 12-04-07, 22:35   #4
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Bulabukser???

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 22:36   #5
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Bulabukser???

Det er sånn bukse som eg og StoreL har på oss over her.

Gammel 12-04-07, 23:12   #6
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Får snerten rompe i den så

Gammel 12-04-07, 23:14   #7
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg har denne

Og denne:

Gammel 12-04-07, 23:14   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Men det er ikke snapp i min da - snøring.

Gammel 13-04-07, 08:03   #9
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Veldig greie bukser til skaubruk og innebruk, kunne gjerne tenkt meg en selv. Men jeg går ikke lenger offentlig enn butikken eller tur i dem altså..

Men de ser råbehagelige ut.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 08:16   #10
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Hvordan er disse i størrelsen? Har hørt de er store...

Jeg syns de ser kjempebehaglige ut, og så holder de vel formen litt også?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 09:00   #11
devon
Fullverdig medlem

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nord
devon har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Familien Bula utendørs.

Haugtussa, du "kledde" bilde
Spennende plass, kan jeg spørre hvor dette er? Kan man gå inn i hulen?

devon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 09:15   #12
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Nå har jeg sett dette uttrykket Bula bukse så mange ganger, og ser den for første gang her. Hva er greia med den bukse egentlig?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 10:04   #13
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Ser ut som pyjamasbukser spør dere meg . Men jeg er sikkert utgått på dato.

Sist redigert av Mandarin : 13-04-07 kl 10:18.
Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 10:11   #14
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Ser ut som pjamasbukser spør dere meg . Men jeg er sikkert utgått på dato.

De har vært i omløp x antall år. Husker det var ei som gikk med dem på jobben i 2000, og jeg synes da de var merksnodige og lignet - ja pyjamas. De var i tillegg lyseblå..

Nå i dag kunne jeg tenkt meg et par brune, men ville brukt dem som kosebukse, samt skog og mark.. som sagt.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 10:16   #15
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barneklær.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 10:18   #16
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har hatt flere sånne bukser, og flere skal jeg ha

Jeg jobber i barnehage (når jeg ikke har perm), og da har jeg stort sett på denne typen bukser - ganske behagelig uniform

Gammel 13-04-07, 10:19   #17
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Javel?

Eg likar også mi Bulabukse, men er jo ikkje akkurat noko eg vise meg utendørs i.

Hvorfor ikke?

Gammel 13-04-07, 10:24   #18
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns ikke de er så fryktelig kule jeg da.. Men hver sin smak

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 14:01   #19
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Hvordan er disse i størrelsen? Har hørt de er store...

Jeg syns de ser kjempebehaglige ut, og så holder de vel formen litt også?

Dei er av god kvalitet ja, så dei blir ikkje sjaskete. Eg vil seie dei er store i størrelsen. Eg bruke 42 i bukser og mi Bula i Medium er meir enn stor nok.

Opprinnelig lagt inn av devon, her.

Haugtussa, du "kledde" bilde
Spennende plass, kan jeg spørre hvor dette er? Kan man gå inn i hulen?

Det er Torghatten i Brønnøy kommune i Nordland. Og ja, en kan gå gjennom. Flott og spennande tur!

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Hvorfor ikke?

Fordi eg syns det er ei kosebukse/turbukse. Ikkje noko eg går i når eg skal på shopping eller på besøk.

Gammel 13-04-07, 15:50   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes også de er fine .
Men jeg synes de er så "bomsete" i livet?

Prøvde søs sin, den satt fint i låra, men var liksom så vid over magen/midja.

Men har lyst på ja Kan bruke som turbukse. Og på jobb.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:31.