Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Tips: Lekkert iPad-etui

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-12, 16:22   #1
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 312
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Tips: Lekkert iPad-etui

Jeg kom over disse fine iPad-mappene i dag som jeg gjerne vil tipse andre om. http://epla.no/shops/dubedaare/

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 17:49   #2
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tips: Lekkert iPad-etui

De så jeg også. Helt fantastiske. Vil ha sånn selv jeg

Gammel 09-09-12, 18:49   #3
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Fine ja!

Gammel 09-09-12, 18:55   #4
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da har jeg sendt denne til min mor med "bestilling" til bursdagen min. De var kjempefine, takk!

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 19:49   #5
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Nettopp fått nyeste mariusheftet med oppskriften til denne, de må vel være enkle å strikke!

Gammel 09-09-12, 21:19   #6
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

De var rålekre! Fin julegaveide :lur:

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 13:46   #7
tristhin
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2012
tristhin har et hav av muligheter foran seg
Standard

De var fine ja! Gjett hva som står på ønskelista så fort ipad er kjøpt inn

tristhin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 13:50   #8
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herlighet, så nydelige! :setter opp julegaveliste:

Gammel 10-09-12, 13:55   #9
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men er dei fora på noko vis? Rein strikk kan vel bli litt "levjete"?

Gammel 10-09-12, 13:59   #10
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 312
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Tussa: De er foret med bomullsstoff. Her er litt flere bilder fra bloggen til butikk-eieren.

http://dubedaare.blogspot.no/2012/09...anledning.html

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 14:17   #11
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Tussa: De er foret med bomullsstoff. Her er litt flere bilder fra bloggen til butikk-eieren.

http://dubedaare.blogspot.no/2012/09...anledning.html

Takk! Sånn fikk eg i grunn lyst på. Men treng eg?

Gammel 10-09-12, 14:17   #12
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Oi, her fikk jeg supert julegavetips. Jeg har Mariusoppskrift og det må da være enkelt å strikke tilsvarende selv.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 14:33   #13
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Veldig fine Men de får meg ikke til å bytte ut mitt fine rosa/lilla etui med magnetisme som slår av og på ipaden og som ikke må åpnes med glidelås og så må etuiet oppbevares ett eller annet sted mens jeg bruker iPaden?
:gledesdreper:

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 14:35   #14
Unicorn
Står på egne ben

Unicorn sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Kjempefine

Gammel 10-09-12, 14:38   #15
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Veldig fine Men de får meg ikke til å bytte ut mitt fine rosa/lilla etui med magnetisme som slår av og på ipaden og som ikke må åpnes med glidelås og så må etuiet oppbevares ett eller annet sted mens jeg bruker iPaden?
:gledesdreper:

Kjenne du har gode poeng altså. Det magnetetuiet har i alle fall holdt lenge i veska mi.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:13.