|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Spinoff: Syns du selv at du er pen?Ser at mange er kjappe til å gjemme seg bak "jeg er ikke pen", "jeg er vel helt vanlig", og lignende. Jeg mistenker at mange kvinner her inne er for strenge mot seg selv når det gjelder utseendet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Jeg er ikke pen. Jeg er søt, med vakre øyne. Ellers veldig gjennomsnittlig, og noe overvektig.
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Jeg synes jeg er pen, og synes ikke det gjør noe om andre evt. ikke er enige. Men jeg synes det er hyggelig når de er det, da.
![]() |
#5 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Jeg er pen. Likevel forstår jeg jo at ikke alle synes det, eller at noen synes jeg er penere enn jeg tror selv.
![]() |
#6 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Ja, jeg er pen. Øynene er pene, og ansiktet mitt er relativt syntetisk. Nei, symmetrisk skulle det være. Jeg er lang, og kler jeg meg slik at det positive blir framhevet, synes jeg at jeg er pen.
![]() |
#7 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Jeg liker masse med meg selv, jeg. Men akkurat "pen" er mer et standardbegrep, som i "klassisk pen" eller modellpen. Og det er jeg ikke.
![]() |
![]() |
#8 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Nei. (bombe)
![]() |
#9 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Jeg vil si jeg er helt gjennomsnittlig pen. Verken eller altså.
![]() |
#10 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Nei, jeg er ikke pen. Men jeg kan ganske fin når vekten er på min side, håret er ordnet, sminken er OK og jeg har på fine klær som jeg trives i. Og høye hæler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Leser
|
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Jeg synes jeg er helt alminnelig.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 09-09-12 kl 18:04. Årsak: Slettet detaljeringen, neppe relevant for diskusjonen |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Jeg synes at jeg er smashing. |
![]() |
![]() |
#14 |
Leser
|
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Burde sikker ha laget egen tråd, men ... synes dere virkelig det er nedvurderende å si at man er helt gjennomsnittelig eller alminnelig? Da er man jo som de fleste andre, og ... tja ... hverken spesielt pen eller spesielt lite pen. Og det er jo det de aller, aller fleste av oss er.
![]() |
#15 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Hvis håret er fikset og sminken er på plass, kan jeg synes det. Men jeg synes jeg var penere som tynnere.
![]() |
#16 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Jeg synes ikkejeg er spesielt pen, men jeg får høre at jeg har pene øyne, så jeg stoler på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?
Jeg er vel også litt der.
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Nei, jeg er ikke pen. |
![]() |
![]() |
|
|