|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2012
![]() |
![]() VannskrekkHeisann! Er det noen der ute som i likhet med meg sliter med vannskrekk? Har meldt meg på ett svømmekurs nå, og er fryktelig spent.. Jeg er 35 år... Kanskje på tide å lære seg å svømme...men er så utrygg i vannet.. Går fint å bade i badekar og vasse på stranda og sånn. Men skulle ønske jeg var tøff og kunne bade og svømme som "alle" de andre... Har to døtre som dessverre er like usikre i vannet som meg. Det er de som grunnen til at jeg vil bli kvitt denne skrekken! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2012
![]() |
![]() Sv: VannskrekkTusen takk! :-) gleder meg mer enn jeg gruer meg, iallefall akkurat nå. Kommer nok til å ha sommerfugler i magen når det nærmer seg.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: VannskrekkSå bra du tar tak i det! Jeg har ikke direkte vannskrekk, men liker meg ikke under vann eller å få vann i ansiktet brått. Jeg har vært veldig bevisst på å ikke overføre dette til Hiawata, så han går på svømmekurs i stedet for lære av meg.
![]() |
|
|