Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skal jeg kjøpe ny eller annen kåpe?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-12, 20:37   #1
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skal jeg kjøpe ny eller annen kåpe?

Jeg har kommet i den delikate situasjonen at min snart 2 år gamle Bergans Myrull Lady kåpe er blitt for stor (20 kg i minus jah...). Jeg bare ELSKER den, men da det blir drøyt innviklet å sy den inn så skal min mor få overta den. Spørsmålet er da om jeg skal kjøpe meg en ny likedan, eller om jeg skal se etter noe annet. Bergfrue-kåpa tiltaler meg ikke sånn umiddelbart.

Det er altså denne jeg har.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-12, 21:00   #2
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg kjøpe ny eller annen kåpe?

Mor overta? Hvorfor ikke selge den til meg?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-12, 21:01   #3
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og sånn til spørsmålet ditt: Om du har gått ned 20 kg fortjener du selvsagt en ny du liker.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-12, 22:07   #4
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Myrull er kjempefin, men jeg hadde sjekket denne fra Kari Traa også. Den ser veldig fint ut.

Gammel 22-09-12, 22:28   #5
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Mor overta? Hvorfor ikke selge den til meg?

Hehe, skulle jeg gjerne gjort om jeg ikke allerede har lovet mamma den. Har slanket meg ut av den i XL og har prøvd ny i M som passer perfekt.

Takk for tips Niobe, skal sjekke den ut.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:55.