|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Loppemarked og det som ikke blir solgtJeg har begynt med dugnad i form av loppemarked. Ikke alt blir solgt.
![]() |
#4 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Loppemarked og det som ikke blir solgtDet er ikke så vanlig her i Stavanger/Sandnes har jeg inntrykk av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Loppemarked og det som ikke blir solgtEllers krever vel loppemarked et visst nedslagsfelt for at det skal være noe poeng. Og en har i tillegg bygdefenomenet med at folk går og glaner på hva andre har gitt. ..
![]() |
#6 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Loppemarked og det som ikke blir solgtEg bur på bygda. Her er det loppemarknad i alle fall fire gonger i året. Og det same i nabobygda, så det finst på bygdene og
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Loppemarked og det som ikke blir solgtHer eg bur er det loppemarked max 10 gongar i året, og då går det stort sett i nips. Som regel står det i annonsa at dei ikkje tek i mot klær, møblar og kvitevarer. Då er poenget borte for min del, det er grenser for kor mange lysestaker eg treng. Eg vert skikkeleg misunneleg når eg leser om alt det flotte dere får tak i på loppemarked.
![]() |
#8 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Loppemarked og det som ikke blir solgt...
Ungen, 2009 Minste, 2013 Sist redigert av shute : 12-11-12 kl 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Kleintje I + II
![]() Sv: Loppemarked og det som ikke blir solgt
Neida, men jeg tror damen kom fra et lite sted på Vestlandet. Jeg regner med at forskjellen ligger mellom by og bygd, ikke mellom landsdeler.
![]() |
#10 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Loppemarked og det som ikke blir solgtHer i området er det loppemarked støtt og stadig. Sjøl teller jeg ned til tirsdag da vi endelig blir kvitt en haug med ting og tang til det årlige lokale -markedet.
![]() |
#11 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Loppemarked og det som ikke blir solgtDet er loppemarked i min del av Vestlandet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Loppemarked og det som ikke blir solgtJeg bor på Østlandet, men defintivt ikke i en by |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Loppemarked og det som ikke blir solgtDet er hvertfall ikke tilfelle at ting gjenbrukes mer der det ikke er loppemarkeder. Min erfaring fra ålesundtraktene er at det kun er nytt som gjelder, og det gamle kastes. Kjøpe brukt er skikkelig lavstus.
![]() |
#14 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Loppemarked og det som ikke blir solgtJeg er vokst opp i en bygd med bare noen og tyve innbyggere; vi hadde loppemarked minst en gang i året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Drømmer
|
![]() Sv: Loppemarked og det som ikke blir solgtVi bor på Bygda en plass på Østlandet, her er det flere loppemarkeder i løpet av året. Sist redigert av Chablis : 23-09-12 kl 21:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Loppemarked og det som ikke blir solgtAldri vært på ett loppemarked i mitt liv, ikke blir det arrangert i mitt område heller (nordvestlandet).
![]() |
#17 |
maler
|
![]() Sv: Loppemarked og det som ikke blir solgtMin erfaring er at det er loppemarked på bøgda også, men at standarden på det som er på loppemarked i forhold til butikken synker med avstand til Oslo vest. Her setter vi ned prisen til nesten ikkeno siste timen for å bli kvitt mest mulig, og jeg vil påstå at det ikke er mye brukbart som kastes selv om det blir noen containere.
![]() |
#18 |
Kleintje I + II
![]() Sv: Loppemarked og det som ikke blir solgtHva med Trøndelag og nordnorge da? Er loppemarked vanlig der?
![]() |
#19 |
Kleintje I + II
![]() |
#20 |
maler
|
Trøndelag her, men by. Vanlig.