Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kleint scenario

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-12, 17:33   #1
Rune Brown
Aktiv

Rune Brown sin avatar

Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Oslo
Rune Brown er litt kul
Standard

Kleint scenario

Jeg skulle ta bussen hjem fra jobb (20 min busstur ca), og møtte en kamerat på bussen, som satt sammen med en annen venn av ham igjen, som jeg ikke kjenner.
Plutselig skulle min kompis gå av, og jeg ble sittende igjen i en 4-seter sammen med kameraten hans.. Vi hadde jo fint lite å snakke om, og min løsning ble å sette i handsfree og høre på musikk

Har noen opplevd noe av det samme, og hva gjorde dere..?

Gammel 25-09-12, 17:45   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kleint scenario

Næh, jeg suger big time på small talk, så ender jeg opp i slike situasjoner, koster det meg ikke en kalori å smile høflig, for så å ignorere vedkommende, med mindre hun/han er interessert i å dra i gang, og holde i gang, en samtale med meg.

Gammel 25-09-12, 17:58   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kleint scenario

Jeg prater lett med alle, og kunne godt pratet med vedkommende.
Men jeg er også glad i musikk på øret, så om han andre hadde gitt signaler på at han ikke ville prate hadde jeg gledelig hørt på musikk.
Jeg syns ikke slikt er så kleint.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:19.