|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#7 |
Administrator
|
![]() Sv: Laste opp bilder rett fra iPhone?Det går an å laste bilder opp fra iPhone med iOS6, men det ser ikke ut til å fungere her på FP fordi dialogen åpnes i nytt nettleservindu ("Security token missing"). Jeg skal undersøke om det er noe å gjøre med det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Laste opp bilder rett fra iPhone?Nessie mener det skal gå an å kopiere inn hit fra facebook, men jeg finner ikke ut av det. Noen andre som vet?
![]() |
#9 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Laste opp bilder rett fra iPhone?
Jeg mener jeg gjorde det. Men da ikke på den «app-facebooken», men om man går inn på FB fra nettleseren på mobilen sin, og så går inn på bildet, og så kan man trykke på «vis full størrelse» - da åpnes bildet i et eget vindu.
![]() |
#11 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Laste opp bilder rett fra iPhone?Ah, det hadde vært fint om det gikk rett fra fonen! Før kopierte jeg fra Fotoknudsen, men det får jeg ikke til lenger.
![]() |
#14 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Laste opp bilder rett fra iPhone?Med iOS6 kan man legge inn bilder direkte fra iPad og iPhone. Man trykker på vedleggsknappen (bindersen oppe på "menyen"). Da åpner det opp et nytt vindu, og man trykker "velg fil", "velg eksisterende" og "last opp". Når bildet er lastet opp så trykker man "lukk dette vinduet" helt øverst til høyre, og man kommer tilbake til der man skriver innlegg.
![]() |
|
|