Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nå husker jeg hvorfor!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-12, 18:44   #1
Left
Passiv

Standard

Nå husker jeg hvorfor!

Hvorfor jeg alltid outsourcer barnebursdag! For i år har jeg ikke gjort det. Spent på om huset står når de går.

Svar med sitat
Gammel 27-09-12, 18:45   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå husker jeg hvorfor!

Ugh - lykke til!

Gammel 27-09-12, 18:46   #3
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lykke til, og gratulerer med bursdagsbarn.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-12, 21:28   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Håper det gikk bra!

Gammel 27-09-12, 21:34   #5
guttemamma
Superduperaktiv

Medlem siden: Aug 2007
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Gikk det bra?

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-12, 22:09   #6
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Står huset?

Gammel 27-09-12, 22:16   #7
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I see you sister!

Vi sa det i går. Baluba, sa vi.

Gammel 27-09-12, 22:41   #8
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Siden hun ikke har svært på flere timer får vi anta at det ikke gikk bra. Og la det være en advarsel...

/me tilhenger av oursourcing etter jentungens bursdag i 1. klasse med alle jentene fra klassen...

Gammel 28-09-12, 07:33   #9
Left
Passiv

Standard

Hahaha joda, huset står, men jeg var så lykkelig etter at de gikk i går, at jeg bare sank ned i sofaen, og der ble jeg, nesten litt euforisk følelse faktisk

Det er noen fremmelige, unge menn.
To av dem hadde strippeshow på trampolina, og viste frem sine edlere deler til hverandre, men fikk da på seg klærne igjen da de fikk et lite hint om at de ikke var alene i verden.
En stund etterpå var 4 av dem på storebror sitt rom, og da jeg gikk opp for å se hva som skjedde, så hadde han ene kledd av seg igjen. Disse gutta er 9 år, så jeg trodde de var litt over den fasen der, men så feil kan man ta.
Storebror var veldig fornøyd med selskapelighetene, men jeg kan med hånden på hjertet si, at det er nære på de lengste to timene i mitt liv.

Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 08:04   #10
cecix
Blekksprut

cecix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
cecix er populærcecix er populærcecix er populær
Standard

Vi hadde 27barn i barneselskap forrige lørdag. Da alle gjestene var gått lovte jeg og mannen hverandre at never again! Men jeg vet, at om noen måneder så er vi i gang igjen. På en syk syk syk måte er det jo morro også

Gammel 28-09-12, 08:18   #11
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Etter 6 -årsdagen til eldstemann lovet jeg meg selv å aldri ha guttebursdag hjemme igjen. Det løftet har jeg holdt.

Gammel 28-09-12, 08:20   #12
Left
Passiv

Standard

Vi har beleilig nok ikke hatt plass der vi bodde før, til å ha det hjemme, men i år kunne jeg ikke dra det kortet, så tenkte vi fikk prøve. Jeg er nå HELT sikker på at det ikke skjer igjen.
Neste år skal vi hit: www.klapputunet.no

Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 08:39   #13
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av cecix, her.

På en syk syk syk måte er det jo morro også

Der sa du det. Vi valgte faktisk å feire bursdagen til 7åringen i 2,5 timer ellers blir det så hektisk. Men nå, etter en måned er det igrunnen glemt og om 11 måneder så gruer vi oss igjen.

Gammel 28-09-12, 09:01   #14
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor, hvorfor, hvorfor leste jeg denne tråden i dag? Vi venter invasjon av 14 niåringer til bursdagsfeiring i ettermiddag.

Gammel 28-09-12, 11:32   #15
Left
Passiv

Standard

Oh my - I wish you the best of luck!

Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 13:16   #16
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Det går så bra så.
Hektisk mens det står på og så kan man lykkelig synke ned i sofaen når man er ferdig.

Husker dog et år hvor jeg plukket et stykk naken gutt ut av bassenget før de hadde startet å spise......

Gammel 28-09-12, 13:25   #17
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal ha 12 niåringer i morgen. :grøss:

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 14:16   #18
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Note to self - book bowlinga for 10-årsparty i januar allerede nå.

Gammel 28-09-12, 14:35   #19
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror jammen jeg skal booke bursdagen til Dåtten på lekeland allerede, enda han ikke fyller før i april igjen og det blir tredje bursdagen der eventuelt, men man får hele kalaset til halv pris hvis man bestiller ila. 2012 på Leo´s Lekeland. Ikke dumt!!!

Gammel 28-09-12, 14:49   #20
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

ÅH! kjenner jeg gruer meg allerede. Her har bursdagsbarnet annonsert hjemmebursdag. Og det er i desember, da kan man vel ikke være ute?

For tidlig for akebursdag, og for kaldt til alt annet.

Vi har hatt bowlingbursdag to år på rad. Betalingsviljen er det ikke noe å si på, hvis vi kan komme opp med noe kult så kan det hende jeg greier å selge det inn.

BM: Jessheim - tar gjerne i mot alle tips.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:41.