Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg tror jeg er forelsket!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-12, 09:18   #1
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror jeg er forelsket!

Jeg har funnet de kuleste Dr Martens - men kan jeg forsvare å kjøpe så dyre sko?
Hva kler man seg i når man bruker sånne sko? Jeg bruker aldri skjørt/kjole, men bor derimot i olabukser.

Kom med forslag kjære dere, og vis meg veldig gjerne bilder av antrekk som passer med disse nydelighetene!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DrMartens.jpg (30,7 KB, 177 visninger)
Gammel 02-10-12, 09:21   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg tror jeg er forelsket!

De der funker fint til sorte, tighte bukser da - det er jo ikke noe poeng å ha de om du har jeans utenfor.

De varer jo i ørten år om ikke annet (og blir bare bedre og bedre) - de er dog et rent helvete på vinterstid, for de blir sykt glatte.

Jeg har nok brukt de til sorte strømepbukser og sort kjole, tror jeg.

Gammel 02-10-12, 11:00   #3
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Disse har tanten min (litt vill og gal tante). Hun kjøpte de i UK, til en mye billigere penge by the way. Hun bruker sorte strømpebusker/tights og kjoler over. Litt sånn lag-på-lag-hippie har jeg sett

Jeg personlig syns ikke de er så innmari fine, men hun elsker dem over alt på jord!

Gammel 02-10-12, 11:38   #4
Left
Passiv

Standard

Til de der kan du bruke nesten alt, unntatt penpent og galla kanskje? Jeg ville hatt f.eks en sort topp, med sort, lang, litt flagrende jakke, og enten sort tights eller skjørt. Nå er jeg ekstremt glad i sort, men det går helt fint an å ha andre farger på toppen.
Eller du kan ha olaskjørt, tykk strømpis og en bluse - ja, du kan ha det meste.

Svar med sitat
Gammel 02-10-12, 12:17   #5
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Svigerinnen min har de. Hun bruker det meste til. Og nå strikker jeg denne til henne, i vinrødt. Tror du ikke det blir kult sammen?!

Gammel 02-10-12, 18:03   #6
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Svigerinnen min har de. Hun bruker det meste til. Og nå strikker jeg denne til henne, i vinrødt. Tror du ikke det blir kult sammen?!

Oh my God !!!!
Jeg kan jo ikke strikke sånn jakke, men den er jo bare helt perfekt til de skoene!!

Men altså, skoene er brukandes til mye altså? Også smale blå jeans?

Sikler litt til, og siker nå like mye på strikkejakka...

Gammel 02-10-12, 18:04   #7
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg har sånne, bare med rosa kirsebærblomster, bruker de til skjørt og svart strømpebukse, blant annet!

Gammel 02-10-12, 18:22   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er i London akkurat nå og har sett dem flere steder her. De er helt rå.

Jeg har for tykke legger til dem, så jeg kjøpte mørkelilla 8- hulls isteden.

Både de med blomstene (og mine) går da til nesten alt. Jeans, skjørt og kjoler i de riktige fargene.

Gammel 02-10-12, 18:24   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har den strikkejakka i petroleum, og tenker den går fint til mørkelilla sko.

Jakka ble strikket av svært mange på FP for et par år siden. Den er helt rå.

Gammel 02-10-12, 18:34   #10
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er i London akkurat nå og har sett dem flere steder her. De er helt rå.

Jeg har for tykke legger til dem, så jeg kjøpte mørkelilla 8- hulls isteden.

Både de med blomstene (og mine) går da til nesten alt. Jeans, skjørt og kjoler i de riktige fargene.

Heldige du!! Jeg har smale legger, men har ikke prøvd skoene. Kjæresten er i England akkurat nå han også, men han er på flyplassen (på vei hjem) og der hadde de visst ikke skobutikk... Hva kostet de med blomster på i England? Husker du?

Gammel 02-10-12, 18:36   #11
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, disse er så kule!
Jeg så på de i England i fjor, men valgte å la være å kjøpe dem. Idioten meg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-12, 20:07   #12
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Mener de kostet rundt 100 pund.

Gammel 02-10-12, 20:29   #13
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Standard

De er miiine!

Gammel 05-10-12, 00:25   #14
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvordan er de i str?

Jeg klør etter å bestille de på nett nå, visakortet er egentlig ikke sååå ivrig men hvem spør vel det.

Gammel 05-10-12, 00:39   #15
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Standard

Helt vanlig. Jeg bruker 37, og den størrelsen var helt perfekt.

Og skoene er såååå fiiiine!!

Gammel 05-10-12, 10:04   #16
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Helt vanlig. Jeg bruker 37, og den størrelsen var helt perfekt.

Og skoene er såååå fiiiine!!

Ok. Takk. Jeg bruker 37 jeg også, men går vanligvis opp til 38 i støvler.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:16.