Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken jakkefasong?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-12, 14:16   #1
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Hvilken jakkefasong?

Jeg er en drøy str. 42, med midje, men litt mage og veldig mye rompe og lår. 164 høy.
Trenger desperat en vinterjakke/overgangsjakk men finner ikke noe som egentlig ser ok ut.
Noen som har tips ?

Gammel 03-10-12, 14:25   #2
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken jakkefasong ?

Jeg har en fin sort HM ulljakke, lett a-fasong som jeg tror kan være fin til deg.. Send meg mobilnr ditt så skal jeg sende deg bilde. Den er liten 44 så litt stor til meg nå. Har fått mye skryt for den. Kjøpt i danmark, ikke sett den her.
(søren, den mangler to knapper øverst, da for den henge her)

Men lett a -fasong vil jeg tro er superfin fasong.

Sist redigert av Zip : 03-10-12 kl 14:53.
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-12, 14:26   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du sett på fp-parkasen? Den fasongen funker til meg og jeg kan beskrives omtrent som deg. Ulljakker i lett a-fasong og lett innsvingt i livet uten belte funker også.

Gammel 03-10-12, 23:57   #4
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Fp-parkasen har jeg aldri hørt om engang, ferdes lite i tråder om klær generelt.
Sender deg en prikk med mob.nr Zip.

Gammel 04-10-12, 00:16   #5
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Fp-parkasen har jeg aldri hørt om engang, ferdes lite i tråder om klær generelt.
Sender deg en prikk med mob.nr Zip.

Den var mer slitt enn jeg trodde og så ingenting å overta heller dessverre. Sorry! Og den hadde nok blitt litt stor.

Gammel 05-10-12, 19:14   #6
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken jakkefasong?

A-fasong vil passe deg vil jeg tro.

Kanskje noe sånt? (linker, fikk ikke til å sette inn bilder nå)
http://www.ellos.no/fresh-spirit/jak...alue5|1&Nao=41 Såg veldig fin ut i sort synes jeg.

http://www.ellos.no/fresh-spirit/jak...alue5|1&Nao=42

Gammel 05-10-12, 19:21   #7
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du burde ta en titt på Danefæjakkene. Jeg prøvde en haug av dem i sommer og alle satt pent. Det er ikke dagligdags for min del.

Jeg har denne i XL. http://shop.danefae.dk/dame/vinterfr...dot-liner.html

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-12, 19:22   #8
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Du burde ta en titt på Danefæjakkene. Jeg prøvde en haug av dem i sommer og alle satt pent. Det er ikke dagligdags for min del.

Godt tips

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:55.