Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg bør nok kontakte Åndens makt

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-12, 23:31   #1
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Kul

Jeg bør nok kontakte Åndens makt

For lyspærene her i huset går i ett sett. Særlig i gangen og ute og ingen elektriker finner noe galt.

Gammel 01-10-12, 23:36   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Jeg bør nok kontakte Åndens makt

Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 23:43   #3
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jaha?

:ser ikke tv:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 23:43   #4
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Her også. Spesielt i utelampen. I tillegg faller ting stadig i gulvet, og jeg har nesten aldri følelsen av å være alene i huset. 2-åringen nekter å ligge på rommet sitt, og jeg vedder på at det er noen som går og roter bak ryggen min.

:skummelt:

Gammel 01-10-12, 23:52   #5
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Roter bak ryggen? Det skjer her også!

Gammel 02-10-12, 00:37   #6
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har også en gang og hall hvor lyspærene går ofte, men elektrikeren forklarte detmedat ungene smalt igjen dørene.

Gammel 02-10-12, 01:13   #7
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp, samme her. Gammelt hus, og pærer med glødetråder tåler lite vibrasjoner.

Etter at vi byttet til LED-lyspærer på utsatte steder er problemet borte.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-12, 01:15   #8
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Standard

Spøkelser nutildags er så gammeldags at de skjønner seg nok ikke på LED og denslags.

Gammel 02-10-12, 06:34   #9
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også noe i huset som roter bak ryggen min. Og forlegger tiåringens mobiltelefon og nøkler til stadighet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-12, 07:42   #10
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Og hva med alle sokkeforsvinningene?????

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-12, 07:51   #11
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Ja, kontakt for all del åndemakter før elektrikere. Jeg har hørt at førstnevnte er langt rimeligere, selv om man kan forvente å måtte forholde seg til ukurante arbeidstider.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-12, 08:33   #12
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har troll og/eller monstre på Lillesøsters rom.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-12, 08:48   #13
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Éowyn, her.

Vi har troll og/eller monstre på Lillesøsters rom.

Vi har troll under trappa. Men det er et relativt snilt troll, og dessuten langt mindre tøff enn undertegnede, har det vist seg, de få gangene det har lagt opp til ypping.

Gammel 02-10-12, 08:57   #14
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Her bøir også lyspærer fucket med. Spesielt den i gangen og jeg lurer veldig på hva det betyr? Er det noe spesielt som har skjedd der?

I tillegg så har leker begynt å spille av seg selv og jeg ser at lyset på toalettet stadig står på til tross for at storebror sier at han har slått det av. Han er faktisk nesten helt sikker på det!

Og i går, så manglet det noen biter av melkesjokoladen i kjøleskapet, selv om i gen kan huske å ha forsynt seg. Hva skjer??

Gammel 02-10-12, 10:05   #15
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Da jeg kom hjem fra jobben i går f.eks var det fullt kaos på kjøkkenet og ingen av de 6 gutta som satt i stua hadde gjort det. Ingen hadde slengt jakker og sko utover gangen heller.

På jobben skjer det derimot mye uforklarlig. Hadde vært morsomt å høre hva Åndenes makt fant der.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-12, 10:10   #16
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Eg bør også kontakte dei. Eg hadde ei diger, rykande fersk eplekake på benken i går ettermiddag. Og no? Berre smular igjen.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-12, 10:22   #17
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Vi har hatt både vinspøkelser, kakespøkelser, isspøkelser, godtespøkelser og slabbedaskspøkelser i huset i løpet av helgen. Sistnevnte bedriver hjernevask.

Gammel 02-10-12, 17:55   #18
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er egentlig ganske rart. Kanskje er det DERFOR jeg ikke finner størrelse-36-kroppen min også?

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-12, 18:01   #19
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Jeg lurer på om jeg skal kontakte Åndenes makt for å få de til å sende meg et spøkelse som rydder og sorterer sokker. Det måtte vært noe i en travel hverdag.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-12, 22:48   #20
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg blir så glad for at dere forstår !

Må visst slutte å se søppeltv, blir bare fjollete. Men tipset om LED -pærer tar jeg med takk, for jeg er møkklei av å bytte pærer. Her dundres det med både føtter og dører i gammelt hus.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:32.