|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Nydelig brud med "Pamela"-tatoveringVar i bryllup i helgen. Fantastisk nydelig brud
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nydelig brud med "Pamela" tatovering....Hver sin smak, noen liker det jo. Jeg husker jeg var på nippet til å ta en sånn på nittitallet for jeg syntes jo det var sååå kuuult!
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Nydelig brud med "Pamela" tatovering....Jeg er raus og bryr meg ikke så mye om sånt. Tenker at den tatoveringen forteller noe om historien til bruden (siden det var så lenge siden) og at det kan være vel så fint som å være uten.
![]() |
#4 |
Audacious
|
![]() Sv: Nydelig brud med "Pamela" tatovering....Tatovering er for meg en svært personlig form for permanent dekorasjon, jeg har selvfølgelig tenkt gjennom plassering og "stil" ifht. hvordan den kommer til å synes til forskjellige antrekk.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Nydelig brud med "Pamela" tatovering....Jeg tenker som kokos. Det er en del av henne, og ingen andre behøver egentlig å like det, så lenge hun synes det er helt greit. |
![]() |
![]() |
#6 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Nydelig brud med "Pamela" tatovering....Jeg fikk mange kommentarer på at tatoveringen min ødela inntrykket da jeg prøvde brudekjoler. Jeg syns det er helt greit at andre ikke liker mine tatoveringer, men de er en like naturlig del av meg som resten av kroppen. Jeg hadde ikke behov for å skjule de og heller ikke behov for å fremheve de da jeg giftet meg. Om noen syns det ødela at jeg hadde synlige tatoveringer så er det virkelig ikke mitt problem. Mine er gamle, men jeg velger fortsatt snitt på klær som jeg liker, ikke etter om tatoveringene syns eller ikke.
![]() |
#7 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Nydelig brud med "Pamela" tatovering ...Jeg tenker at tatoveringer er som de fleste andre ting; Noen kler det, andre kler det ikke, uavhengig av hva annet man har på seg sammen med tatoveringen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nydelig brud med "Pamela" tatovering...."Ødelegger helheten"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Nydelig brud med "Pamela" tatovering ...Nå er min tatovering rimelig fersk, men dersom det blir nødvendig en gang så kan den skjules med en mørk strømpebukse og/eller langt skjørt/kjole. I alle andre anledninger så kommer jeg ikke til å bry meg. Den er valgt med omhu og har mening for meg, og representerer hvem jeg er. Så min går ikke av moten for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Nydelig brud med "Pamela" tatovering ...Jeg liker tatoveringen min, og syns supertatoverte bruder er stilig.
![]() |
#11 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Nydelig brud med "Pamela" tatovering ...
Det Rine sa.
![]() |
#12 |
![]() Sv: Nydelig brud med "Pamela" tatovering ...Bruden er 40 år, og tok tatoveringen når hun var 17 år. Hun er ikke så veldig stolt av den, men det er ikke stort hun kan gjøre med det som hun sier...
![]() |
#13 |
Textrovert
|
![]() Sv: Nydelig brud med "Pamela" tatovering ...Personlig liker jeg virkelig ikke tatoveringer, men det er irrelevant. Jeg synes ikke folk skal skjule tatoveringene sine, som de jo mest sannsynlig (og forhåpentligvis) er glade i selv, bare fordi noen andre måtte mene at det ikke "passer seg":
![]() |
#15 |
Audacious
|
![]() Sv: Nydelig brud med "Pamela" tatovering ...Det kan hende, Carpe Diem. Jeg holdt på å tatovere meg som attenåring, det ville i så fall blitt en betraktelig mindre gjennomtenkt og personlig tatovering enn den jeg tok da jeg var trettitre.
![]() |
#16 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Nydelig brud med "Pamela"-tatovering ...Jeg tenkte litt på dette i sommer. Jeg så mange med disse store tribal-tatoveringene i korsryggen, som vel var in for et tiår siden? De så hvertfall påfallende "ute" ut nå. Og det er jo etter ganske kort tid, tatt i betraktning at en tatovering varer livet ut.
![]() |
![]() |
#17 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Nydelig brud med "Pamela"-tatovering ...Jeg synes ikke tatoveringer er fint i det hele tatt og "grøsser" litt når jeg ser dem til brudekjoler og selskapskjoler, må jeg innrømme. Jeg er sikkert håpløst gammeldags, siden det har blitt så vanlig, men jeg forbinder fortsatt tatoveringer med gamle sjøulker og harry slitne damer.
![]() |
#18 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Nydelig brud med "Pamela"-tatoveringHar ingen tatoveringer fordi jeg ikke syns de er så pene når de er litt tilårskomne. Men som alt annet i livet; den som intet våger, intet vinner. Når jeg ser andre, er det ikke en estetiske greie, mer hvem de er. Og da er hva jeg syns om tatoveringen cirka like interessant som om de har skjev nese eller lilla hår - altså helt uten betydning.
![]() |
#19 |
![]() Sv: Nydelig brud med "Pamela" tatovering ...
Kan signere det
![]() |
#20 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nydelig brud med "Pamela"-tatoveringhttp://tattoofjerning.com/
![]() |
|
|