Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Nydelig brud med "Pamela"-tatovering

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-12, 22:37   #1
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nydelig brud med "Pamela"-tatovering

Var i bryllup i helgen. Fantastisk nydelig brud
Meeeen, hun hadde en tatovering rundt hele overarmen. Noe a la det Pamela Anderson har. Hun tok den for maaaange år siden. Jeg synes den ødela helheten litt.

Hva tenker dere som har tatoveringer?
Tror du at du er like stolt over den/dem, og ønsker å vise dem frem om f. eks 30 år, i penkjolen til litt høytidlige anledninger? Går de alltid av moten? Eller aldri? Har du en som er veldig personlig og har en dypere mening for deg slik at den vil alltid være positiv for deg?

Lurer litt, kom med innspill

Gammel 30-09-12, 22:41   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nydelig brud med "Pamela" tatovering....

Hver sin smak, noen liker det jo. Jeg husker jeg var på nippet til å ta en sånn på nittitallet for jeg syntes jo det var sååå kuuult!
Veldig glad jeg ikke gjorde det da, det er ikke helt min smak i dag. Nå tok jeg riktignok en tatovering i august 2000, men den kan fint skjules og jeg elsker den fremdeles. Jeg skal ha en til snart og vet hva jeg skal ha, men ikke hvor jeg skal ha den.

Gammel 30-09-12, 22:41   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er raus og bryr meg ikke så mye om sånt. Tenker at den tatoveringen forteller noe om historien til bruden (siden det var så lenge siden) og at det kan være vel så fint som å være uten.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-12, 22:42   #4
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tatovering er for meg en svært personlig form for permanent dekorasjon, jeg har selvfølgelig tenkt gjennom plassering og "stil" ifht. hvordan den kommer til å synes til forskjellige antrekk.

Begge de formelle, lange festkjolene mine, som jeg bruker til representasjonsmiddager i forbindelse med et styreverv jeg har, flasher tatoveringa mi. Det er helt gjennomtenkt.

Gammel 30-09-12, 22:43   #5
Left
Passiv

Standard

Jeg tenker som kokos. Det er en del av henne, og ingen andre behøver egentlig å like det, så lenge hun synes det er helt greit.

Svar med sitat
Gammel 30-09-12, 22:46   #6
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk mange kommentarer på at tatoveringen min ødela inntrykket da jeg prøvde brudekjoler. Jeg syns det er helt greit at andre ikke liker mine tatoveringer, men de er en like naturlig del av meg som resten av kroppen. Jeg hadde ikke behov for å skjule de og heller ikke behov for å fremheve de da jeg giftet meg. Om noen syns det ødela at jeg hadde synlige tatoveringer så er det virkelig ikke mitt problem. Mine er gamle, men jeg velger fortsatt snitt på klær som jeg liker, ikke etter om tatoveringene syns eller ikke.

Gammel 30-09-12, 22:49   #7
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nydelig brud med "Pamela" tatovering ...

Jeg tenker at tatoveringer er som de fleste andre ting; Noen kler det, andre kler det ikke, uavhengig av hva annet man har på seg sammen med tatoveringen.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-12, 22:55   #8
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

"Ødelegger helheten"?

Men for å svare; jeg elsker blekk. Alderen kommer ikke til å hindre meg i å skaffe flere tatoveringer. De jeg har er smykker jeg aldri kommer til å miste, jeg blir i godt humør av å se dem i speilet. Koser meg med å farge opp og bygge ut, det er et slags kroppslig evighetsprosjekt.

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-12, 22:57   #9
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nå er min tatovering rimelig fersk, men dersom det blir nødvendig en gang så kan den skjules med en mørk strømpebukse og/eller langt skjørt/kjole. I alle andre anledninger så kommer jeg ikke til å bry meg. Den er valgt med omhu og har mening for meg, og representerer hvem jeg er. Så min går ikke av moten for meg.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-12, 22:57   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker tatoveringen min, og syns supertatoverte bruder er stilig.

Min er i all hovedsak estetisk, uten dypere mening annet enn at det er en stilart og et motiv jeg liker. Den var allikevel gjennomtenkt, og jeg syns tatoveringer er en del av livet, og syns derfor ikke det er så farlig om de "går av moten".

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-12, 22:58   #11
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg tenker at tatoveringer er som de fleste andre ting; Noen kler det, andre kler det ikke, uavhengig av hva annet man har på seg sammen med tatoveringen.

Det Rine sa.

Gammel 30-09-12, 22:59   #12
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bruden er 40 år, og tok tatoveringen når hun var 17 år. Hun er ikke så veldig stolt av den, men det er ikke stort hun kan gjøre med det som hun sier...
Det har hun sagt tidligere.
Den er vel en slags mote tatovering som ble tatt i litt full fart. Kan hende hun hadde tenkt anderledes om den nå, hvis den symboliserte noe spesielt for henne og ikke var en type tatoveringen som "alle "tok på den tiden?

Gammel 30-09-12, 23:01   #13
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Personlig liker jeg virkelig ikke tatoveringer, men det er irrelevant. Jeg synes ikke folk skal skjule tatoveringene sine, som de jo mest sannsynlig (og forhåpentligvis) er glade i selv, bare fordi noen andre måtte mene at det ikke "passer seg":

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-12, 23:01   #14
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ligger ho en symbolikk i det også. Tatoveringen representerer en periode i livet hennes.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-12, 23:03   #15
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kan hende, Carpe Diem. Jeg holdt på å tatovere meg som attenåring, det ville i så fall blitt en betraktelig mindre gjennomtenkt og personlig tatovering enn den jeg tok da jeg var trettitre.

Gammel 30-09-12, 23:08   #16
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nydelig brud med "Pamela"-tatovering ...

Jeg tenkte litt på dette i sommer. Jeg så mange med disse store tribal-tatoveringene i korsryggen, som vel var in for et tiår siden? De så hvertfall påfallende "ute" ut nå. Og det er jo etter ganske kort tid, tatt i betraktning at en tatovering varer livet ut.

Gammel 30-09-12, 23:11   #17
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nydelig brud med "Pamela"-tatovering ...

Jeg synes ikke tatoveringer er fint i det hele tatt og "grøsser" litt når jeg ser dem til brudekjoler og selskapskjoler, må jeg innrømme. Jeg er sikkert håpløst gammeldags, siden det har blitt så vanlig, men jeg forbinder fortsatt tatoveringer med gamle sjøulker og harry slitne damer.
Mannens tante tok en på skulderen når hun var i 50-årene og jeg må si at jeg ikke synes det ser særlig elegant ut til kjolene hennes, selv om hun selv er det all over.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-12, 23:12   #18
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nydelig brud med "Pamela"-tatovering

Har ingen tatoveringer fordi jeg ikke syns de er så pene når de er litt tilårskomne. Men som alt annet i livet; den som intet våger, intet vinner. Når jeg ser andre, er det ikke en estetiske greie, mer hvem de er. Og da er hva jeg syns om tatoveringen cirka like interessant som om de har skjev nese eller lilla hår - altså helt uten betydning.

Gammel 30-09-12, 23:22   #19
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Det kan hende, Carpe Diem. Jeg holdt på å tatovere meg som attenåring, det ville i så fall blitt en betraktelig mindre gjennomtenkt og personlig tatovering enn den jeg tok da jeg var trettitre.

Kan signere det

Holdt på å tatovere meg ganske heftig når jeg var 15 år. Er VELDIG glad for at tilfeldighetene gjorde at jeg ikke fikk gjort det. Smaken/stilen min har endret seg betraktlig siden dengang ...

Gammel 30-09-12, 23:22   #20
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nydelig brud med "Pamela"-tatovering

http://tattoofjerning.com/
Det er mulig å fjerne tatoveringer hvis man ikke lenger er komfortable med estetikken eller hva de representerer..
Jeg må innrømme at jeg er av dem som ikke synes tatoveringer er noe fint uansett.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:31.