Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fine reklamer på TV

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-12, 15:49   #1
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Fine reklamer på TV

Innimellom så kommer det noen reklamer som jeg bare faller fullstendig for. Akkurat nå er det den Widerøe-reklamen med han skjeggete bestefaren og hans barnebarn på en bondegård som gir meg den store godfølelsen. Tror det er kombinasjonen av glimtet i øyet til han bestefaren, den fine kontakten mellom de to og også det at den lille snutten minner meg om mine egen barndoms sommerferier i nord som gjør at jeg liker den så godt.

Og en annen som alltid får meg i godt humør er denne:
http://wecandomore.no/

Har dere noen reklamer dere liker spesielt godt, eller er det bare jeg som henger meg opp i slikt innimellom.

Gammel 07-10-12, 15:54   #2
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fine reklamer på TV

Jeg elsker den Widerøe-reklamen.

Og så den SAS-reklamen der man følger hele oppveksten til en gutt gjennom hele "fotballkarrieren" hans og så kommer han hjem til pappa'ens bursdag.

Gammel 07-10-12, 15:55   #3
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg liker de yogurtreklamene hvor de folkene treffer seg selv som barn.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-12, 15:55   #4
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

ÅJA! Den er også superfin. (SAS-reklamen altså.)

Gammel 07-10-12, 15:56   #5
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

jeg liker de yogurtreklamene hvor de folkene treffer seg selv som barn.

Ja, de er også fine. Favoritten min blant dem er nok han fyren som har giftet seg med hun som kastet så rart.

Gammel 07-10-12, 16:02   #6
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

med fare for å mimre meg grønn i trynet...

husker dere denne?

(Kilde: youtube.com)

Gammel 07-10-12, 16:05   #7
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Åja, den Tine-reklamen elsket jeg da den gikk. Veldig sjarmerende. Og så kom det en "parodi"-oppfølger med skiproffer også mener jeg?

Gammel 07-10-12, 16:07   #8
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

Jeg husker den der veldig godt. selv om jeg var liten. Elsker den der og den med brunost, med han lille gutten med for lite penger...

Gammel 07-10-12, 23:06   #9
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sas- og yoghurt-reklamene liker jeg, samt den mer informative om sykepleierne, Nøtteknekkeren som gikk for noen år siden, og en annen yoghurt-reklame som gikk, med Briskebys 'Propaganda' i bakgrunnen.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 21:06   #10
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Og så den SAS-reklamen der man følger hele oppveksten til en gutt gjennom hele "fotballkarrieren" hans og så kommer han hjem til pappa'ens bursdag. [/quote]

Enig!

Liker også veldig godt den nye Lano reklamen med "vask de henda" teksten

Gammel 08-10-12, 21:16   #11
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker den netcomreklamen med alle ungdommene som tar eldre med seg på kino. Har foreløpig kun sett den på kino, men den blir jeg nesten rørt av.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 21:18   #12
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg liker den netcomreklamen med alle ungdommene som tar eldre med seg på kino. Har foreløpig kun sett den på kino, men den blir jeg nesten rørt av.

Åh, den var fin

Gammel 08-10-12, 21:27   #13
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg blir glad av Norvegiareklamen der hun gamle dama dater en haug med eldre menn. Når hun spør han som ligner på nissen om han ikke vil oppleve noe nytt er priceless.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 21:28   #14
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Den har jeg ikke sett før, Fibi. Den var superfin.

Gammel 09-10-12, 00:42   #15
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Ååå, den med kinoen var rørende!

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 01:01   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker den med kinoen, og så griner jeg alltid av sykepleierforbundetreklamen.

Gammel 09-10-12, 18:39   #17
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Åh, den var fin

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:55.