|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() SaueskinnskåpeJeg skal muligens kjøpe en litt luksuriøs gave til meg selv denne vinteren, og vurderer om det skal være en saueskinnskåpe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SaueskinnskåpeRing Poverud Pels i Tønsberg? Hun har en del "sprekt" i skinn og pels.
![]() |
#8 |
Fortynnet
|
![]() Sv: SaueskinnskåpeDenne var jo fin. http://www.dominionnewzealand.com/sh...-jacket-1.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Saueskinnskåpe
Den var kjempefin!
![]() |
#11 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: SaueskinnskåpeNå har du fått meg til å google saueskinnskåpe, lammeskinnskåpe, sheepskin coat og fåreskindsfrakke i flere dager Filifjonka! Og jeg finner ingenting som virker tilgjengelig, men jeg har også lyst på! Har du funnet noe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Leser
|
Du bør vurdere å kjøpe pelskåpe i utlandet. Både Tyrkia, Hellas og Spania er kjent for fint skinn. Det virker litt absurd å tenke på å handle saueskinnspels når det er 30+, men det er en helt annen pris.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 17-09-12 kl 22:01. Årsak: skin -> skinn |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Leser
|
![]() Sv: SaueskinnskåpeJeg ble plutselig usikker på om saueskinn benevnes som pels, men jeg tror det?
![]() |
#20 |
trøtt
|
![]() |
|
|