Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Madonna HM nr 2

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-07, 17:52   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Madonna HM nr 2

Er denne fin?

Jeg ser for meg at fasongen kan være fin på meg .
Men er usikker på fargen...

På nett har de bare str 42 igjen også, og er usikker på om det er stort nok . Aner jo ikke hvordan disse er i størrelsene.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 17:54   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Madonna HM nr 2.

Den er råstygg. Jeg grøsser.

Gammel 12-04-07, 18:03   #3
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tror du ville kledd denne. Men de er SMÅ i størrelsen hvis de er som resten av kolleksjonen. Jeg fikk ikke på meg capri i str 44.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 18:04   #4
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror den fargen vil kle deg, guniss.

Av de Madonna-kjolene jeg prøvde, måtte jeg ha 38. De ble litt knappe i 36, som jeg vanligvis bruker.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 18:07   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg tror du ville kledd denne. Men de er SMÅ i størrelsen hvis de er som resten av kolleksjonen. Jeg fikk ikke på meg capri i str 44.

Da går ikke 42.
Tenkte kanskje de var ok i str, siden Karamell kjøpte 40, og hun normalt ikke bruker mindre enn meg på overkropp..

Gammel 12-04-07, 18:41   #6
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Da går ikke 42.
Tenkte kanskje de var ok i str, siden Karamell kjøpte 40, og hun normalt ikke bruker mindre enn meg på overkropp..

Jeg er vanligvis 42/44 hos HM, men jeg passet 42 i Trenchcoat.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 18:43   #7
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Madonna HM nr 2

Dem hadde ikke den i min str. Go for it!!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 18:45   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min erfaring er at denne er ganske normal i størrelsen, i alle fall ikke spesielt liten. Jeg prøvde den i svart, og 34 passet fint. Jeg er spinkel i overkroppen, og kjolen er ganske trang rett under brystene. Nedre del av kjolen er veldig romslig - det ville være god plass til en gravid mage, f.eks..

Gammel 12-04-07, 18:53   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg er jo ganske smal i overkroppen, og har brede hofter/store lår/stor rompe, men det er det da plass til i en sånn kjole

Jaja. Drøyer den. Får se i butikkene.

Gammel 12-04-07, 19:05   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er jo ganske smal i overkroppen, og har brede hofter/store lår/stor rompe, men det er det da plass til i en sånn kjole

Det er det absolutt - passer min figur også. Jeg hadde nok ikke fått den på meg i 34 med en rett modell, gitt.

Gammel 12-04-07, 19:09   #11
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke den er fin. Den gir sånn skulderpute-åttitallsmarengs-følelse for meg

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 19:10   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg synes ikke den er fin. Den gir sånn skulderpute-åttitallsmarengs-følelse for meg

Joda, men den er nesten litt sånn "styggfin" syns jeg

Gammel 12-04-07, 19:11   #13
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forresten: jeg opplever de ikke som små i størrelsen. 40 i kjole gikk på -med et nødskrik. 40 i bukser, den hvite med glidelås nederst passet også fint (men den kjøpte jeg ikke). Halternecken i str 40 var for liten da....

Gammel 12-04-07, 19:12   #14
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg ville ihvertfall prøvd den på. De hadde mange plagg igjen på Lade, men lite over str 40. Borsett fra den "kåpekjolen".

Gammel 12-04-07, 19:13   #15
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Jeg synes størrelsene på de klærne var ganske rause, jeg.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 19:54   #16
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Den er råstygg. Jeg grøsser.

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Enig. Fargen er skikkelig skrekkelig. Da er kjolen som Karamell kjøpte 10000 gongar finare!

Gammel 12-04-07, 19:59   #17
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Enig. Fargen er skikkelig skrekkelig. Da er kjolen som Karamell kjøpte 10000 gongar finare!

Takk.

Gammel 12-04-07, 21:18   #18
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Så da ville den passe fint med Crocs under ?

Jeg prøvede den på (det gikk i min vanlige størrelse) men syntes at jeg så veldig konete ut i den.

Gammel 12-04-07, 21:22   #19
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Er denne fin?

Vel, siden du spør:

Gammel 12-04-07, 21:41   #20
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Litt svak hoderisting fra denne kanten også.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:11.