|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Festivalpass (egentlig om billetter generelt)Nå har omsider Norwegian Wood fått ferdig programmet, og legger ut festivalpass i morgen klokken 12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
sjelden
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Festivalpass (egentlig om billetter generelt)
Jeg kjøpte på mine på billettservice.no, hadde billettene i posten et par dager etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Borte
|
![]() Sv: Festivalpass (egentlig om billetter generelt)Hvis du har mistanke om at billettene selges ut med en gang, så kan det være lurt å prøve alle kanaler. Ellers syns jeg billettservice er helt greit å bestille fra på nett.
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 17-04-09 kl 07:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Festivalpass (egentlig om billetter generelt)Jeg bestiller som regel over nett. Nå som billettservice tlbyr at man kan skrive ut billettene hjemme (for venuene som har utstyr til å scanne det) så gjør det jo saken ekstra enkelt.
![]() |
#5 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Festivalpass (egentlig om billetter generelt)Takk skal dere ha. Siden Postens dataanlegg ikke har virket veldig stabilt etter endringene de gjorde for noen uker siden, satser jeg nok på å ringe fra kontoret (på både mobil og fasttelefon) samtidig som jeg forsøker å handle på Internett (fra flere PCer med forskjellige nettleverandører). Nå tror jeg egentlig ikke Norwegian Wood blir utsolgt så raskt da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Festivalpass (egentlig om billetter generelt)Jeg og ei venninne skal på Norwegian Wood. Hun elsker Evanescense og har spandert billetten på meg. Jeg bryr meg ikke om den gruppa eller egentlig noen av de som skal spille, jeg gleder meg mest til PK-treffet som skal være på lørdagen og det å reise generelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Festivalpass (egentlig om billetter generelt)
Neeeeiii!!! Ble Rush-billettene lagt ut i går!?
![]() |
![]() |
#8 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Festivalpass (egentlig om billetter generelt)Nå tror jeg ikke NW-billetter blir noe problem å få tak i. :skuffet over programmet: Selv har jeg best erfaring i å sitte på vent på telefonen, siden nettet kneler ganske kjapt ved stor pågang. På Spektrum er den beste løsningen definitivt å møte opp personlig. De som er der når luken åpner er vanligvis garantert plass, de pleier å telle over når de kommer. :kontrollfreak:
![]() |
|
|