|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hvilken vinterjakke skal jeg ønske meg?Med termin i begynnelsen av november og dermed litt mørk og kald permisjonstid så tenker jeg at jeg trenger en ordentlig god vinterjakke. Det er mye fukt i trøndelag så det ikke kan være dunjakke, men noe som tåler litt regn og fukt. Helst ønsker jeg at den skal nå meg til midt på låret ca, tåle litt vær og samtidig være litt lett og behagelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken vinterjakke skal jeg ønske meg?Dunjakke fungerer ypperlig her i Trondheim altså
![]() |
#3 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken vinterjakke skal jeg ønske meg?Jeg har også Bergans sauda dunjakke, fant på salg i fjor høst. Elsker den, endelig var jeg varm jeg også. Bor i Rogaland, men brukte den mye i fjor vinter.
![]() |
#6 |
maler
|
![]() Sv: Hvilken vinterjakke skal jeg ønske meg?Jeg har også FP-parkasen og den er super her i byen synes jeg. Spesielt om vinteren. De bruker å ha den på XXL, men det er kanskje litt tidlig ennå. Ellers ser jeg ganske mange gå rundt i noen halvlange parkaser fra didrikson.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken vinterjakke skal jeg ønske meg?Jeg har også NF-parkaen |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Hvilken vinterjakke skal jeg ønske meg?Det blir nok en sånn altså! Heter den noe annet enn North face parka? Sånn i tilfelle jeg skal lete etter den på nettbutikk. Er den liten eller stor i str? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Lengter etter sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken vinterjakke skal jeg ønske meg?Tja... Jeg er 161 høy. Ikke supertynn, men heller ikke kjempestor. Sånn akkurat passe
![]() |
#12 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvilken vinterjakke skal jeg ønske meg?Jeg har den i str M, kjøpte først L men den var altfor stor. Jeg er en ganske normal str 40 og 173 høy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Hvilken vinterjakke skal jeg ønske meg?Hvor får man tak i NF-parkaen? Leter litt på nett men finner den ikke noe sted? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hvilken vinterjakke skal jeg ønske meg?
![]() |
#16 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken vinterjakke skal jeg ønske meg?Jeg er 171 cm høy, har den i str S. Kjøpte den i str M et par måneder etter siste fødsel, men to måneder senere var den altfor stor. Bruker S og M i klær, evt 36/38. Kunne vært bittelitt lengre i armene, men den holder akkurat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Vanntett og vindtett er bra. Jeg synes dun er for varmt mange vinterdager, greit nå jeg venter på banen, men ikke til å gå tur med. Men der er vi forskjellige, ser NF parkasen er mye brukt.
![]() |
#19 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Denne er min favoritt også. Brukte den fra oktober til april i fjor i all slags trøndervær uten å bli verken våt eller kald.
![]() |
#20 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvilken vinterjakke skal jeg ønske meg?Jeg kreperer av varme i dun. Jeg bruker en vanntett kåpe fra Didrikson hele året. Det er først om vinteren den ikke er for varm. Hvis jeg skal være i ro ute, må jeg jo ha litt mer på meg, men jeg er jo alltid i bevegelse når jeg er ute? Særlig om vinteren, kanskje. Jeg er en type som blir utrolig fort varm, det skal nevnes. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|