Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke vintersko til denne jakken?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-12, 16:10   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilke vintersko til denne jakken?

Jeg har kjøpt meg denne jakken, og siden den er temmelig mye sprekere enn hva jeg hadde regnet med å kjøpe, så trenger jeg tips til vintersko som skal passe til. Jeg regner med at det må bli noe uten (noe særlig) hæl, og noe ikke for damete. Ikke sant? Men hva?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 17:15   #2
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke vintersko til denne jakken?

Etter min smak synes jeg denne jakken passer best til sportslige støvletter, ikke støvletter i glatt skinn som man bruker til pene bukser og skjørt om du skjønner? F.eks mine nyinnkjøpte snowjoggers (se egen tråd)

Skal se om jeg finner noen andre eksempler.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 17:20   #3
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den kan du vel bruke alt mulig av sko/støvler til? Jeg velger sko/støvler til antrekket jeg har på meg, og jakken/kåpen har jeg på for å holde meg varm.

Jeg har NF parkas og den bruker jeg både støvletter med stilettheler og Joan of Arctic til.

Gammel 29-10-12, 17:24   #4
Mirmell

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Jeg har helt lik jakke. I fjor hadde jeg noen sko ala dette, bare lysere og uten den pelskanten oppe:

De er ikke så pene lengre, så i år har jeg kjøpt slike sko jeg tenkte å bruke til Norrøna-jakken:

Veldig god og varm jakke, forresten.
Jeg synes det passer best med "ujålete" sko til akkurat den jakka, men det er smak og behag, selvsagt.

Gammel 29-10-12, 20:04   #5
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Den var skikkelig stilig. Nå angrer jeg igrunnen litt på den jakken jeg bestilte i går...Et eller annet sporty fottøy ville jeg valgt til denne jakken.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 20:17   #6
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Nesna Lobber passer til alt,spes de lange

jeg har en rød stormberg goretex jakke og røde bummer

Gammel 29-10-12, 20:34   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse er veldig gode.

Og litt røff og litt fin. Jeg har de i brunt da.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 21:24   #8
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan er foret i de Nessie? Jeg er så misfornøyd med foret i mine lave.... Det ble misfarget og slitt veldig fort.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 21:25   #9
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lurer på å kjøpe meg disse i år. Passer sikkert til jakken din også.

Gammel 29-10-12, 21:31   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hvordan er foret i de Nessie? Jeg er så misfornøyd med foret i mine lave.... Det ble misfarget og slitt veldig fort.

Nei, foret ser fint ut det?
Har ikke tenkt noe over det. Er utrolig glad i mine.

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Lurer på å kjøpe meg disse i år. Passer sikkert til jakken din også.

Det merket passer ikke mine føtter har jeg funnet ut.
Jeg liker stilen, men de blir litt for flate for meg på en måte. Fremme iallefall.

Gammel 29-10-12, 21:41   #11
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Nei, foret ser fint ut det?
Har ikke tenkt noe over det. Er utrolig glad i mine.

Hmm.. så rart. Jeg har brukt mine en del da, men likevel. De er ikke noe fine lenger (snakker om de med snøring ).

Det merket passer ikke mine føtter har jeg funnet ut.
Jeg liker stilen, men de blir litt for flate for meg på en måte. Fremme iallefall.

Jeg har ikke prøvd dem, men putter i en såle om de blir for flate. Er de fine på, så kjøper jeg dem nok uansett.

Gammel 29-10-12, 21:45   #12
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Synes da at man kan gå med alt fra penstøvletter til mer type vinterlige til denne??

Gammel 30-10-12, 08:06   #13
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse er veldig gode.

Og litt røff og litt fin. Jeg har de i brunt da.

Disse likte jeg. Hvilket merke er der, og hvor får jeg kjøpt dem? Og vil de passe til meg som har schvære legger?

Gammel 30-10-12, 08:09   #14
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Åh, kul jakke!!

Gammel 30-10-12, 08:26   #15
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Når jeg bruker dunjakker er det kaldt, så da bruker jeg selskinnsko. Deilig.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 08:34   #16
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Jeg er ikke så glad i sko med synlig pels. Jeg har så kraftige legger at det blir litt voldsomt.

Gammel 30-10-12, 09:07   #17
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Disse likte jeg. Hvilket merke er der, og hvor får jeg kjøpt dem? Og vil de passe til meg som har schvære legger?

Dr Martens.
Brandos har de iallefall, og de er glimrende til store legger
De heter Jenny tror jeg.

Gammel 30-10-12, 09:16   #18
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men altså: Dr martens og vinter hører ikke sammen. De blir jo utrolig glatte.
bill mrk: Gått opp brubakken på bakklandet med glatte sko, i fylla på vinterstid.

jeg ser for meg litt slike snørestøvletter fra HellyHansen eller sorel eller timberland eller noe sånn jeg...

Gammel 30-10-12, 09:27   #19
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Disse er varme, lette, har Vibram såle og ullfôr. God såle med godt grep. Og de holder noen sesonger.

Gammel 30-10-12, 09:30   #20
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Jeg liker som sagt ikke sko med synlig fôr/pels. Dessverre, for jeg ser det er mye av det.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:31.