|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Julegaver på nett?Ja jeg kjenner på meg at i år kommer julen til å komme som kastet på meg, enda fortere enn vanlig.
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Julegaver på nett?Biit.no (Amazon). Jeg har bestilt blant annet Lego og klistremerkebøker herfra.
![]() |
![]() |
#3 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegaver på nett?Dette er en herlig butikk med luer, halser, skjerf, votter, lys, bøker, stearinlysposer, glassbrikker, pynteputer og hjerter.
![]() |
#4 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Julegaver på nett?
Hvis man bestiller derfra, er det slik at man må holde seg under 200 kr for ellers blir det dyrt?
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Julegaver på nett?Jeg har kjøpt mye fra www.amazon.co.uk Der får jeg f.eks. wii og playstation spill til godt under 200 kroners grensa og da er det spill som koster 4-500 kroner på norske butikker. En god del leker er også mye billigere enn i norge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegaver på nett?*henger her for flere tips* |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegaver på nett?Har anbefalt denne i en annen tråd, men gjør det gjerne igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
Og jeg vil bare nevne at ikke alle synes sånne navneting er kjempesjarmerende, så jeg ville sjekket om det er noe de ønsker seg først. Jeg kan bare ikke se for meg hva vi skal med pledd med navn, liksom.
![]() |
![]() |
#9 |
Drømmer
|
![]() Sv: Julegaver på nett?Biit handler jeg mye på til barna |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ekstremt trøtt
|
Eksen og jeg fikk ett slikt pledd i gave en gang. Han fikk beholde det da vi ble skilt. :edel:
![]() |
#11 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Julegaver på nett?Jeg handler en del gaver på biit. Har også handlet på br sitt tilbud nå.
![]() |
#12 |
Drømmer
|
![]() Sv: Julegaver på nett?www.hervik.com har jeg også handlet på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegaver på nett?Kan man handle på Biit for over 200kr uten at det blir noe ekstra moms eller toll? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Møllspist fletthurpe
|
Veldig bra at det er så billig, men veldig kjipt at man må dele opp handelen i mange handler. Det blir jo stress.
![]() |
#17 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Julegaver på nett?Har bestilt to smykker på ebay med navn på. Foreløpig det eneste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Drømmer
|
Det blir moms om man går over 200 kr grensa men på store ting kan det lønne seg uansett. Jeg har spart mye på store playmoesker selv om det har kommet på moms |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Julegaver på nett?Ellers liker jeg godt å handle på etsy.com og epla.no dersom jeg vil ha litt mer spesielle gaver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Julegaver på nett?Svigerfamilien opererer med ønskelister, så der blir ingenting handlet før vi har fått de. Skulle gjerne begynt da, men det er jo flere å kjøpe til også. Navnesmykke var en god idé, kanskje til Kosegrisen og kusina på min side..
![]() |
|
|