|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Kjøkkensofa - var det ikke noen her som hadde det?Jeg trenger en ny sitteplass på kjøkkenet. Akkurat nå har jeg kontoret mitt på skjenken (
![]() |
#2 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøkkensofa - var det ikke noen her som hadde det?Vi har kjøkkensofa fra Slettvoll:
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kjøkkensofa - var det ikke noen her som hadde det?Vi kjøpte en spisestuesofa. Den var for stor til å få inn i leiligheten vår.
![]() |
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Kjøkkensofa - var det ikke noen her som hadde det?De har rimeligere spisesofa på Living som ser fin ut.
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Kjøkkensofa - var det ikke noen her som hadde det?Mamma har spisesofra fra Hus & Hage, den er veldig fin!
![]() |
#10 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Kjøkkensofa - var det ikke noen her som hadde det?Jeg tror at en sånn sofa vil bli veldig fin på kjøkkenet mitt, men har tenkt at det er en ulempe med så mye stoff på kjøkkenet med små barn.
![]() |
#11 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøkkensofa - var det ikke noen her som hadde det?Eg skal ha slikt når ungane slutte rote.
![]() |
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kjøkkensofa - var det ikke noen her som hadde det?
Og den går altså ikke inn i vår leilighet.
![]() |
![]() |
#14 |
Har bakt søte kaker
|
Jeg har nesten vært der selv. Med en sofa fra Bolia. Det var snakk om mm, men den gikk heldigvis inn i leiligheten.
![]() |
#15 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøkkensofa - var det ikke noen her som hadde det?TM Design har en kjøkkensofa som koster 7000.-. Synes den er finere en Livings.
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Kjøkkensofa - var det ikke noen her som hadde det?Tussa: Hva mener du? Hva slags rot?
![]() |
#17 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Kjøkkensofa - var det ikke noen her som hadde det?For et utrolig lekkert kjøkken, Saint!
![]() |
#18 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøkkensofa - var det ikke noen her som hadde det?Nei, sånt rot har eg ikkje.
![]() |
![]() |
#19 |
Erfaren nok
|
Jeg skal ha en sånn (en gang). Men tenker barna får sitte på sine stoler, og at sofaen er litt voksensofa.
![]() |
|
|