|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvor gammel er du? | |||
Under 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 0,26% |
20-25 |
3 | 0,78% |
25-30 |
31 | 8,05% |
30-35 |
104 | 27,01% |
35-40 |
140 | 36,36% |
40-45 |
81 | 21,04% |
45-50 |
24 | 6,23% |
Over 50 |
1 | 0,26% |
Deltakere: 385. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Borte
|
![]() Hvor gammel er du?Overskriften taler for seg. Jeg er nysgjerrig på hvor gamle vi er her inne nå. Det er i disse dager seks år siden FP så dagens lys og jeg syns mange av diskusjonene preges av at mange er over småbarnsperioden. Jeg vet at mange var det for seks år siden også altså, men jeg har tenkt at majoriteten her var i 30-åra. Er det fortsatt slik tro?
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor gammel er du?Tidligere hadde jeg nicket Tjorven75, så det var ganske avslørende hvor gammel jeg var. Nå er jeg jo litt mer aldersanonym.
![]() |
![]() |
#4 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor gammel er du?For seks år siden var jeg i småbarns-og barnskolefasen. Nå er jeg i småbarns-barneskole-ungdomsskole- og vidergåendeskolefasen. Og under førti. En stund til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hvor gammel er du?Når jeg leste det jeg skrev gikk det opp for meg at jeg er ung vidergåendeskolemamma. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvor gammel er du?Jeg tror vi er ganske mange her nå som har passert 40, Røverdatter. Hvis vi finner en poll fra starten av tror jeg nesten gjennomsnittsalderen må ha gått opp.
![]() |
#7 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Hvor gammel er du?Jeg er -73 modell, og fylte 24 for en uke siden. Ble selvsagt dødelig fornærmet over at jeg fikk et kort hvor noen insinuerte at jeg ble hele 29 år. Makan
![]() |
![]() |
#9 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvor gammel er du?Jeg ble 40 i våres og nærmer meg 41...
![]() |
#11 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hvor gammel er du?Jeg var høygravid førtiåring da jeg registrerte meg her i 2007 og har vært blant de eldste siden da - regner med at jeg fortsatt er det. *gamling*
![]() |
#12 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvor gammel er du?Jeg har nettopp fylt 40 år, dvs. jeg er så fersk 40 åring så om noen spør hvor gammel jeg er svarer jeg fortsatt 38 år. Det har jeg forøvrig svart i snart 4 år.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 08-10-12 kl 08:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor gammel er du?85 -modell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Borte
|
![]() Sv: Hvor gammel er du?
Det trodde jeg også. Prøvde å finne en poll fra starten, men jeg finner ikke. Fant mye annet gøy da.
![]() |
#17 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hvor gammel er du?Jeg er 49 år og har begynt å planlegge neste års markering!
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor gammel er du?Jeg er 30, og har en tiåring og en fireåring. Jeg tror ikke vi er helt ferdige med barnelaging. Vi har nok plass til en til, kjenner jeg.
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15) Sist redigert av Stellebord : 08-10-12 kl 09:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hvor gammel er du?Jeg er en 73-modell og blir 40 om fire små måneder. Det gjør meg overhode ingenting, alternativet - å ikke bli 40 - er mye verre. Dessuten holder jeg meg godt, både mentalt og fysisk.
![]() |
|
|