Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tips til osloborgere og evt. andre

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-07, 19:23   #1
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Tips til osloborgere og evt. andre

http://www.visitoslo.com/?cat=58934&...6PR=23_7128_67

Dette er vel en fin ting å få med seg.

vi kommer til å benytte oss av dette. Hadde uansett lovet ungene piknik på festningen hvis det blir fint vær og besøk på forsvarsmuseet. Kanskje vi rekker noen andre severdigheter også.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 13:00   #2
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til Osloborgere og evt. andre

Takker for tips, det hadde jo vært noe.
Skal jammen høre med mannen min om vi ikke skal ta en dag i Oslo i morgen med ungene, om været er fint. (og det er jo spådd bra vær)

Gammel 14-04-07, 14:22   #3
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk for tips! Mulig vi gjør det vi også.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 16:54   #4
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Åå så synd at jeg ikke leste dette litt før. Jeg tenkte faktisk å gå på museum i dag. I stedet ble det 2,5 time på lekeplassen

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 17:32   #5
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til osloborgere og evt. andre

Vi benyttet faktisk anledningen og hadde en kjempefin dag i Oslo i går.
Tok båt til Bygdø og så på vikingeskipene, Fram og KonTIki og Ra 2.
Deretter tok vi båten tilbake igjen og Forsvarsmuseet var det neste.

Byturen endte med litt mat før vi tok T-banen til Furuset hvor vi hadde parkert bilen.
Ungene var storfornøyd og vi var alle sliten i bena.
(vi har skritteller konkurranse på jobben så jeg hadde på meg min, totalt gikk jeg over 17 700 skritt i går, og det blir litt flere skritt for en gutt på nesten 5 år. Men han klagde ikke i det hele tatt)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:33.