|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Hva er haken?www.Biit.no whats up with that?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva er haken?Så lenge man bestiller for under 200,- så er vel prisene reele. Hvis man bestiller over det, kommer vel fort toll og moms og sånn?
![]() |
![]() |
#6 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er haken?Ja, og hvis du bestiller for over kr 156,- så betaler du heller ikke porto, mener jeg det står.
![]() |
#10 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva er haken?Jeg har bestilt 2 ds spill til storebror, betalte 270 for begge. Pga toll og sånn. så delte jeg pakken i 2. For meg var dette debuten med bestilling utenlands, og det var veldig enkelt. Pakkene kom veldig kjapt også. Jeg kommer nok til å bestille derifra flere ganger.
![]() |
#11 |
intro
|
![]() Sv: Hva er haken?
Joda, hvis du punger ut i porto, så! Jeg bestilte noen leker derfra onsdag kveld (skulle sendes fra amazon.co.uk), og allerede fredag formiddag kom de på døra.
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er haken?Har bestilt masse derfra, bl.a. mange av årets julegaver. Mye billigere og varene har nesten uten unntak kommet i løpet av 1 uke.
![]() |
#13 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er haken?Bestilte masse derfra før jul i fjor og også en god del i år. Gratis porto så kan jo kjøpe en og en pakke. Jeg fikk litt hetta, for estimert ankomst var 22. desember i åe, men det kom for godt over en uke siden. Men jeg bestiller like godt rett på amazon, enkelt og greit. Og veldig billig! Ikke opplevd noe tull derfra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Hva er haken?Det har aldri tatt mer enn ei uke for meg.
![]() |
#15 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er haken?Steike, det var billig! Passer wii- og DS- spillene I Norge? Det er ikke et annet format?
![]() |
#16 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er haken?DS spillene er de samme som selges i Norge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hva er haken?Veldig mange av årets julegaver herfra kommer fra biit. Jeg er veldig fornøyd. Det går kjapt og kun en gang har det tatt mer enn en uke å få tingene, men da sto det at de ikke fikk sendt det før en senere dato.
![]() |
#19 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hva er haken?Jeg har aldri fått pakker på døra, de som ikke går i kassa må hentes på posten. Bestilte en haug med bøker på torsdag, det står at ventet levering er 23. så det blir spennende å se om de kommer før.
![]() |
#20 |
Drømmer
|
![]() Sv: Hva er haken?
Jeg får de aller fleste på døren jeg, er vel bare noen få småpakker jeg har måttet hente på posten. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|