|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() Spin-off: Hvem går i 1. maitog?Jeg gikk ikke i tog i går, men jeg og mine to venninner satt og snakket om hvem som går i tog.
Min signatur ™ Sist redigert av Che : 03-05-08 kl 08:28. Årsak: må holde meg til en dag... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Spinn-off: Hvem går i 17.maitog?Øh.. 17 mai eller 1 mai? Det er kanskje lettere å svare på det siste?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinn-off: Hvem går i 17.maitog?17.mai er det vel skolebarn som går i tog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
seru
|
![]() Sv: Spinn-off: Hvem går i 17.maitog?
Det glade vanvidd!
![]() |
![]() |
#6 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Spinn-off: Hvem går i 17.maitog?Vi går i tog både 1. og 17. mai. Jeg er oppvokst med å kun gå i det sistnevnte, jeg kommer ikke fra noe sosialisthjem.
![]() |
#7 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Spinn-off: Hvem går i 17.maitog?Jeg går utifra at du mener 1. maitog, ellers er du veldig på viddene.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinn-off: Hvem går i 17.maitog?1.maitog, 17. maitog. Who cares? Poden er mest opptatt av t-banen, men tog generelt har høy status. |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spinn-off: Hvem går i 17.maitog?Jeg gikk i 1.mai-tog til jeg flyttet hjemmefra. Der jeg vokste opp var det kun funksjonærer som ikke gikk i toget, og det var faktisk mange som var overrasket over at min far, veterinæren, gikk i toget.
![]() |
#11 |
Ferdig!
![]() Sv: Spinn-off: Hvem går i 17.maitog?Jeg har aldri gått i 1.mai tog uten og ha spilt i korps. Det har jeg derimot gjort endel ganger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Trallallaa
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinn-off: Hvem går i 17.maitog?1. mai tog har jeg ikke gått i siden jeg sluttet i skolekorpset. 17.mai tog går vi i hvert år.
![]() |
#13 |
Nattrangler
Kan signere denne bortsett fra at min pappa har aldri spilt noe i noe tog.
![]() |
#16 |
Snikende tiger
|
Du er kanskje en sånn en som har mobiltelefon også, du?
![]() |
#17 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Spinn-off: Hvem går i 1. maitog?Vi gikk i tog 1 mai
![]() |
#18 |
Epikur
|
![]() Sv: Spinn-off: Hvem går i 1. maitog?Jeg gjør. Jeg er høyt utdannet akademiker, middels lønnet, småbarnsmor. partitilhørighet på venstresiden, uttalt feminist.
![]() |
#19 |
Audacious
|
![]() Sv: Spinn-off: Hvem går i 1. maitog?
Ditto. Jeg vil også føye til at jeg alltid har gått, fra jeg kunne gå, før det ble jeg sikkert trillet i vogn. Jeg er barn av to erke-68'ere.
![]() |
#20 |
Epikur
|
![]() Sv: Spin-off: Hvem går i 1. maitog?Jeg gikk aldri i toget hjemme, der eide lokale og veldig arrogante Ap 1. mai. Det var tidligere en 90 % Ap-kommune i det røde fylket, men arrogansen hadde sin pris og etterhvert mistet de flere og flere velgere. Ikke rom for sosialister der, nei.
![]() |
|
|