|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
![]() Barnebursdag på en søndag?Snuppa fyller straks 8 år og vil helst feire dagen på |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnebursdag på en søndag?Jeg synes at bursdager i helgene er pyton og særlig på søndager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Barnebursdag på en søndag?Hm...
![]() |
![]() |
#4 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Barnebursdag på en søndag?Her synes vi bursdager er bedre i helgen enn etter skolen på hverdagene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Barnebursdag på en søndag?Foretrekker helt klart helgebursdag framfor ukebursdag, og for meg er det hipp som happ om det er lørdag eller søndag. Ungene har vært invitert på søndag flere ganger.
![]() |
#7 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Barnebursdag på en søndag?
Signerer Stompa |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Barnebursdag på en søndag?Vi har invitert til barnebursdag to søndager, og bare opplevd ett avbud. Jeg syns det er helt ypperlig å slippe stressing etter jobb, spesielt når vi arrangerer selv, men også når ungene er bedt bort.
![]() |
![]() |
#10 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Barnebursdag på en søndag?Jeg synes helgebursdag er helt fint. Mye bedre enn det stresset som vanligvis hører med til bursdager på hverdager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Barnebursdag på en søndag?Emma har vært i bursdag i dag. Supert på søndager. Liker det bedre fremfor lørdager.
![]() |
#12 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Barnebursdag på en søndag?Foretrekker helgebursdager for da slipper man det stresset etter jobben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Barnebursdag på en søndag?Vi synes egentlig det er helt greit med bursdag på alle dagene i uka vi! Lørdager og søndager er også fine! |
![]() |
![]() |
#14 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Barnebursdag på en søndag?Jeg tilhører også de som synes at det er best med barneselskaper i helgene. Jeg husker med gru hvordan det var da jeg ikke hadde bil og skulle frakte et barn til selskaper etter barnehagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Introvert textrovert
|
Samme her. Jeg orker ikke å ha barnebursdag på en hverdag etter jobb!
![]() |
#16 |
Audacious
|
![]() Sv: Barnebursdag på en søndag?Jeg har en helt klar preferanse på bursdager i helgene framfor etter barnehage/skole, i hvert fall når de er ganske små (som f.eks seksåringen min).
![]() |
#17 |
Den som gir seg...
![]() Sv: Barnebursdag på en søndag?Joda. Her har ungene vært utallige ganger i fødselsdag på både lørdager og søndager og selv har vi også hatt fødselsdager på søndager. Eller...jeg tror jeg må snakke i entall der. På jentenes 4 års dag hadde vi barnebursdag først og voksne etterpå. På selveste helligdagen. Alle kom!
![]() |
#18 |
Den som gir seg...
![]() Sv: Barnebursdag på en søndag?Og du? Gratulerer så mye med dagen til jenta di!
![]() |
#19 |
navnet sjemmer ingen
Fordi vi ønsker å bruke tida sammen i helgene og at det derfor er jipt med alle disse bursdagene. Jeg like bedre å få unngjort slikt i ukene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
flisespikker
|
![]() Sv: Barnebursdag på en søndag?Jeg foretrekker helt klart helgebursdager (både som arrangør og gjest), og det ser det ut til at de andre i barnehagen også gjør - jeg tror faktisk poden bare har vært i én bursdag på en hverdag, så det er tydelig at de fleste legger barneselskapet til nærmeste helg.
![]() |
|
|