Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barnebursdag på en søndag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-07, 18:38   #1
Solice
Superaktiv

Solice sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Solice er litt kulSolice er litt kul
Spørsmål

Barnebursdag på en søndag?

Snuppa fyller straks 8 år og vil helst feire dagen på
selveste dagen - en søndag!
Ellers må hun vente helt til fredagen etter.
Og det syns hun selvsagt er for lenge å vente

MEN som sagt det er jo på en søndag, kan man be noen da?
Jeg kan ikke huske at noen av barna er blitt bedt bort på ukas helligdag..
Folk har vel som regel planer på søndagene eller??

Solice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 18:41   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnebursdag på en søndag?

Jeg synes at bursdager i helgene er pyton og særlig på søndager.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 18:43   #3
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Hm...
Her hvor jeg bor er det faktisk veldig vanlig at bursdagsbarna legger selskapet til nærmeste søndag.
Dette for at det ikke skal bli så travelt etter jobb/barnehage/skole, og i tillegg kan man begynne tidligere på dagen så det ikke blir så sent.
Det fungerer for de aller fleste her - og det til og med midt i ski/scooter-helgetur-land!

Gammel 10-04-07, 18:43   #4
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her synes vi bursdager er bedre i helgen enn etter skolen på hverdagene.

Vi har vært i flere bursdager på søndager.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 18:46   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er helt greit med bursdag på søndager. Selvfølgelig kan det skje at noen er bortreist, men det er jo ikke alltid det passer for alle på en ukedag heller.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 18:50   #6
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Foretrekker helt klart helgebursdag framfor ukebursdag, og for meg er det hipp som happ om det er lørdag eller søndag. Ungene har vært invitert på søndag flere ganger.

Gammel 10-04-07, 19:00   #7
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Foretrekker helt klart helgebursdag framfor ukebursdag, og for meg er det hipp som happ om det er lørdag eller søndag. Ungene har vært invitert på søndag flere ganger.

Signerer Stompa

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 18:12   #8
Polkadot
Passiv

Hvor: Hedmark
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg synes at bursdager i helgene er pyton og særlig på søndager.

Hvorfor det?

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 18:19   #9
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har invitert til barnebursdag to søndager, og bare opplevd ett avbud. Jeg syns det er helt ypperlig å slippe stressing etter jobb, spesielt når vi arrangerer selv, men også når ungene er bedt bort.

Gammel 15-04-07, 18:21   #10
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes helgebursdag er helt fint. Mye bedre enn det stresset som vanligvis hører med til bursdager på hverdager.

Selvsagt kan man invitere til bursdag på selve dagen. Det skulle da bare mangle.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 18:23   #11
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Emma har vært i bursdag i dag. Supert på søndager. Liker det bedre fremfor lørdager.

Gammel 15-04-07, 18:24   #12
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Foretrekker helgebursdager for da slipper man det stresset etter jobben.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 18:30   #13
TBM
Passiv

Standard

Vi synes egentlig det er helt greit med bursdag på alle dagene i uka vi! Lørdager og søndager er også fine!

(Kanskje Bergljot synes søndag er en dum dag fordi de er forholdsvis aktive i kirken? Mener jeg har lest noe om det? Det er vel alltid slik at bursdager kan kolidere med faste aktiviteter i en familie, da er det jo bare å prioritere.)

Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 18:35   #14
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tilhører også de som synes at det er best med barneselskaper i helgene. Jeg husker med gru hvordan det var da jeg ikke hadde bil og skulle frakte et barn til selskaper etter barnehagen.

Innrømmer likevel at det var litt surt når storesøster skulle i selskap både lørdag og søndag denne helgen når det har vært så fint vær. Men det gjorde jo selskapene spesielt vellykkete da.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 18:44   #15
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Her synes vi bursdager er bedre i helgen enn etter skolen på hverdagene.

Vi har vært i flere bursdager på søndager.

Samme her. Jeg orker ikke å ha barnebursdag på en hverdag etter jobb!
Søndag 15-17 er bra synes jeg.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 18:45   #16
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en helt klar preferanse på bursdager i helgene framfor etter barnehage/skole, i hvert fall når de er ganske små (som f.eks seksåringen min).

Gammel 15-04-07, 18:50   #17
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Joda. Her har ungene vært utallige ganger i fødselsdag på både lørdager og søndager og selv har vi også hatt fødselsdager på søndager. Eller...jeg tror jeg må snakke i entall der. På jentenes 4 års dag hadde vi barnebursdag først og voksne etterpå. På selveste helligdagen. Alle kom!

Gammel 15-04-07, 18:50   #18
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Og du? Gratulerer så mye med dagen til jenta di!

Gammel 15-04-07, 19:25   #19
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polkadot, her.

Hvorfor det?

Fordi vi ønsker å bruke tida sammen i helgene og at det derfor er jipt med alle disse bursdagene. Jeg like bedre å få unngjort slikt i ukene.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 19:27   #20
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg foretrekker helt klart helgebursdager (både som arrangør og gjest), og det ser det ut til at de andre i barnehagen også gjør - jeg tror faktisk poden bare har vært i én bursdag på en hverdag, så det er tydelig at de fleste legger barneselskapet til nærmeste helg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:04.