Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor kan jeg få kjøpt pledd med elektrisk varme?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-12, 16:41   #1
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Hvor kan jeg få kjøpt pledd med elektrisk varme?

Mannen og jeg befinner oss i hver vår ende av skalaen når det gjelder ønsket temperatur. Jeg fryser og fryser og han svetter. Hadde jeg hatt et sånt teppe på kvelden kunne jeg nok ha senket temperaturen her inne med en grad eller så. Jeg vil helst kjøpe på Storosenteret eller Jessheim storsenter. Jernia kanskje? Noen som vet?

Gammel 05-12-12, 16:59   #2
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kan jeg få kjøpt pledd med elektrisk varme?

Det har de fleste elektrobutikker.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 20:53   #3
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jernia, Expert og Elkjøp har.

Gammel 05-12-12, 21:21   #4
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Enklere Liv har også.

Gammel 05-12-12, 21:22   #5
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Takk, da bør det ordne seg i morgen!

Gammel 05-12-12, 21:30   #6
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Nettbutikken til Lefdal har et til kr 199,- her.

Jeg slår et slag for å handle der altså.

Gammel 05-12-12, 21:31   #7
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har et slikt og kjøpte på Expert. Jeg hadde ikke overlevd uten.

Gammel 05-12-12, 21:32   #8
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg har et slikt og kjøpte på Expert. Jeg hadde ikke overlevd uten.

Men man handler vel ikke hos Expert?

Gammel 06-12-12, 10:19   #9
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Men man handler vel ikke hos Expert?

Nei, ikke man, men noen.

Gammel 06-12-12, 14:54   #10
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Nei, ikke man, men noen.

Jeg synes noen skal slutte med det sporenstreks!

Gammel 06-12-12, 15:01   #11
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Hvorfor handler man og eventuelt også noen ikke på Expert?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 15:02   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil også ha et slikt teppe!
Er de helt trygge og uten fare for brann og slikt?

Jeg vil helst ha 26-28 grader inne, mens mann og ett barn vil ha knappe 20.

Gammel 06-12-12, 15:02   #13
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Hvorfor handler man og eventuelt også noen ikke på Expert?

Fordi Bloppy jobber for konkurrenten, tipper jeg.

Var det dagens julenøtt? Får jeg premie?

Gammel 06-12-12, 15:24   #14
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Fordi Bloppy jobber for konkurrenten, tipper jeg.

Var det dagens julenøtt? Får jeg premie?

Du kan få et varmeteppe.

Gammel 06-12-12, 15:25   #15
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde ikke overlevd vinteren uten varmeteppene mine. Jeg har to, et som er beregnet til å ligge på i sengen, og et tykker, fleeceaktig som man ska ha over seg. Jeg mener hvertfall det ene er kjøpt på Elkjøp.

Gammel 06-12-12, 15:30   #16
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Standard

Jeg lurer faktisk på om jeg skal bestille meg et også. Jeg fryser meg omtrent skakk om dagen. Ingen hjemme på dagtid, så det blir ikke fyrt før vi kommer hjem etter jobb. Blir jo ikke behagelig temp i stua før det er leggetid omtrent.

Havreputa mi er i flittig bruk om dagen for å si det sånn.

Gammel 06-12-12, 15:47   #17
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Du kan få et varmeteppe.

Gammel 06-12-12, 16:33   #18
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Standard

Du kan få et varmeteppe.

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Ups! Aprilsnar aller no. :ro ro :

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:40.