|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() HudkremserieOk, eg er klar over at dette i grunn er eit håplaust spørsmål - vil sikkert vere veldig mange ulike svar, men prøver nå likevel.
![]() |
#2 |
Fortynnet
|
![]() Sv: HudkremserieJa, her kan du garantert få mange forskjellige svar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: HudkremserieJeg vil anbefale Dermalogica dersom du er litt vár på lukt. Ja, og så er de fleste produktene jeg har prøvd derfra veldig gode, også.
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HudkremserieRen fra apoteket, helt rene og luktfrie. Fantastiske produkter, og jeg tror jeg har prøvd alt av kremer. Men jeg har uren, fet hud da. Men de har jo kremer for alle hudtyper
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hudkremserie
![]() |
#7 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: HudkremserieJeg er veldig glad i Biotherm sin grønne Aquasource-serie. Dagkremen med gelekonsistens trekker raskt inn og kjennes behagelig. De har også en rosa serie for tørr hud. Liker heller ikke sterke lukter, så har holdt meg til Biotherm og Dermalogica de siste årene.
![]() |
#8 |
Fortynnet
|
![]() Sv: HudkremserieJeg kjøpte et reisesett for normal hud for å teste, med dagkrem, nattkrem, rens, maske og serum. Serumet luktet tran, det kastet jeg etter en gangs bruk. Masken lukter også direkte vondt. Nattkremen lukter fryktelig sterkt, mannen min lurte på hva det var som luktet med en gang han kom inn på soverommet. Dagkremen og rensen går an å bruke, men jeg kommer ikke til å kjøpe noe mer REN, nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: HudkremserieDermalogica har mye bra. Dior også, men de har mer utpreget lukt på produktene sine (godlukt, synes jeg, da |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: HudkremserieDu behøver ikke ha alle produktene i samme serie heller? Jeg velger det beste fra ulike serier, det funker fint. Også leter jeg stadig etter nye favoritter, bytter ut, men kan gjerne dele listen min per idag; jeg bruker rensemelk og -vann fra Decleor (brukes også til fjerning av mascara og skygge), peeling fra md, dagkrem med faktor fra md, fuktmaske fra Decleor. Nattkremen min er Olay Regenerist Night, fåes kjøpt på Vita for under 200 kroner, og er fantastisk god. Øyekrem har jeg en pause fra (tror jeg kanskje funker best uten). Når det gjelder serum har jeg ikke funnet min favoritt ennå, forsøker stadig nye merker, Babor sin er god, men jeg leter altså videre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Med tommestokk i veska
![]() Sv: HudkremserieTusen takk for tips - syns det var nyttig
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: HudkremserieEr det noen som har prøvd Bodyshop sine produkter? Jeg elsker egentlig Dermalogica, men jeg synes det er altfor dyrt. Ikke liker jeg å handle slike produkter fra utlandet heller. Derfor prøver jeg nå rens, serum og øyekrem fra Bodyshop, men bruker en Dermalogica dagkrem og peeling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Med tommestokk i veska
![]() Sv: HudkremserieEg har enda ikkje kjøpt noko eg da. Vurderer dette her: http://www.blivakker.no/product/derm...in-kit-5-deler-
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hudkremserie
Sånn 269, 279 osv. alt etter hva man kjøper. Tror dag/nattkremen ligger deromkring i pris. Dagkremen jeg brukte av Dermalogica koster over 1200 kroner, og det er for dyrt synes jeg. Jeg hadde også en annen Dermalogica dagrem som koster over 600 kroner, men jeg synes det er dyrt også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Med tommestokk i veska
![]() Sv: Hudkremserie1200 ja, såpass..
![]() |
#16 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: HudkremserieDermalogica sin Intensive Moisture (eller noe i den duren) koster ca 600,- for 100 ml, og den gir masse fuktighet og er veldig drøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: HudkremserieJeg bruker kremer fra L'Occitane. Synes de fukter godt. Har brukt REN også, uten å kjenne lukt.
![]() |
#18 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HudkremserieJeg er superfornøyd bruker av Mary Kay de siste 4 årene. Vært innom andre ting når jeg har gått tom f.eks, men kommer stadig tilbake!
![]() |
![]() |
#19 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: HudkremserieJeg er helt utrolig fornøyd med den nyeste hudpleieserien fra YSL som heter "Forever". Jeg bruker ansiktsvask, cleansing og dag/nattkrem med solfaktor 15 og huden min har ikke sett så fin, frisk og "ung" ut på evigheter. Anbefales m.a.o. varmt!
![]() |
|
|