Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Finnes det gode dundyner til under 1000 kr pr stk?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-12, 14:17   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Finnes det gode dundyner til under 1000 kr pr stk?

Hvor får man kjøpt gode, men ikke alt for dyre dundyner?

Jentene mine trenger nye dyner og jeg har tenkt at det skal være en del av julegaven deres. Jeg vil at de skal få dundyner, men er ikke villig til å betale over 1000 kr pr dyne. Finnes det gode dundyner til under 1000 kr pr stk noe sted? De skal ha voksenstørrelse.

Jeg har tilgang på Princess, Kid, Hansen&Dysvik og ellers vanlige butikker som Coop om de kan ha noe slikt nå før jul. Ikea og den slags er alt for utilgjengelig. Nettbutikker begynner vel kanskje å bli litt seint, men kan vurderes.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 14:19   #2
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det gode dundyner til under 1000 kr pr stk?

Jysk har en dundyne fra Kronborg som er helt ok. Tror de koster 600.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 14:19   #3
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Hansen og Dysvik er rimeligst på dundyner tror jeg, ihvertfall da jeg undersøkte for ikke så lenge siden.

Gammel 05-12-12, 14:19   #4
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Kid har rimelige dunprodukter i alle fall.husker ikke prisene jeg, men har nå kjøpt kjempegode dunputer til 399 der. De har jo et eget merke, kanskje derfor de får til fine priser?

Gammel 05-12-12, 14:20   #5
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Det kommer jo selvfølgelig an på hvor varm dyna skal være også. Vi har norgedyna fra Hansen og dysvik og den holder oss varme i minusgrader på soverommet.

Gammel 05-12-12, 14:29   #6
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Dynene bør være medium varme. De sover på soverom som er 12-14 grader varme på de kaldeste dagene. De har åpen dør ut til en oppvarmet gang og det gjør det relativt varmt (i min målestokk, jeg sover med åpent vindu selv i 25 minusgrader).

Er Jysk sine dyner ok altså? Jysk er nærmest og enklest tilgjengelig for meg.

Gammel 05-12-12, 14:33   #7
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Kid har 50% på utvalgte dundyner nå. Ordinær pris er 1799,-

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 14:34   #8
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har dundyner fra Coop Obs! som jeg mener kostet 699, og er kjempefornøyd. De er akkurat passe varme, og jeg har kaldt soverom.

Gammel 05-12-12, 15:04   #9
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Jeg kjøpte sommerdundyne på Coop Obs forrige uke til 399,- og de er varme og lette også til vintersbruk.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 15:07   #10
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Standard

Coop OBS! innebærer nesten 20 mils kjøring en vei, så det tror jeg utgår. Jeg får sjekke Kid og Jysk da. Takk for tipsene!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:28.