|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() iPhone 4S - Bluetooth finner ikke enheterJeg får ikke til å koble telefonen min til bluetooth i bilen. Bilen er en 2007 modell A4 med innebygget bluetooth og det gamle mmi-systemet med to farger. Telefonen er da en iphone 4s. Sist redigert av Slettet bruker : 24-07-12 kl 09:33. |
![]() |
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Audi og iphone 4s?Det går jo helt fint og komplikasjonsfritt å bytte til iTelefon, Smile.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Audi og iphone 4s?Hm. |
![]() |
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Audi og iphone 4s?iPhone og Bluetooth er underlige greier.
![]() |
#5 |
<*(((<
|
![]() Sv: iPhone 4S - Bluetooth finner ikke enheterHar du prøvd en hard reset av iPhonen? Ser at andre som har hatt problemer med å ikke finne blåtann-enheter har hatt hell med det.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: iPhone 4S - Bluetooth finner ikke enheterPrøvde det - hjalp ikke det heller. |
![]() |
![]() |
#7 |
<*(((<
|
![]() Sv: iPhone 4S - Bluetooth finner ikke enheterKjedelige greier. Og du fant samtidig bilen med annen enhet/telefon? (Så noe om i en blogg om at Audien bare står i pairing mode de første 5 minuttene etter at tenningen er på: http://www.iamaudi.com/setting-up-bl...one-with-audi/)
![]() |
#8 |
<*(((<
|
![]() Sv: iPhone 4S - Bluetooth finner ikke enheterForresten, har du prøvd å skru av Siri (om den er på)? https://discussions.apple.com/thread...art=0&tstart=0
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: iPhone 4S - Bluetooth finner ikke enheterFinner den med absolutt alt annet ja. Bilen slår av pairing mode etter noen minutter, så det er testet med nystartet bil. |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: iPhone 4S - Bluetooth finner ikke enheterSiri har jeg ikke sett på, nei. I shall test this. |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: iPhone 4S - Bluetooth finner ikke enheterTelefonen har ikke sånt lite bluetoothikon øverst i skjermen annet enn inni skjermbildet hvor jeg slår av og på bluetooth. Er det lille ikonet der hele tiden for dere andre? |
![]() |
![]() |
#12 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPhone 4S - Bluetooth finner ikke enheterDu har skrudd på blåtann? Jeg skrudde nylig på min og siden har symbolet vært det grået ut når den ikke er i bruk.
![]() |
#13 |
Hertuginne
|
![]() Sv: iPhone 4S - Bluetooth finner ikke enheterBlåtannsymbolet viser hele tiden når den er på, er det en aktiv kobling så er ikonet tydeligere.
![]() |
#14 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: iPhone 4S - Bluetooth finner ikke enheterHar samme problem, så eg følger med her.
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: iPhone 4S - Bluetooth finner ikke enheterHm. Vi er på sporet av noe. Jeg skrur på blåtann, og da får jeg ikon øverst. Det er svak farge. Med en gang jeg går ut av den skjermen igjen så forsvinner ikonet. Det skal altså ikke gjøre det? |
![]() |
![]() |
#16 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: iPhone 4S - Bluetooth finner ikke enheterEr det en ny iphone du har? Det høres jo ut som det er noe galt med den, så kanskje ta kontakt med selger?
![]() |
#17 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: iPhone 4S - Bluetooth finner ikke enheterSkru på mens du er i bilen og søk?
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: iPhone 4S - Bluetooth finner ikke enheterNå fikk jeg den til å ta imot en bærbar handsfree her etter lang tenkepause, og da ble ikonet stående. Jeg tester den igjen i bilen etterpå, er den ikke klar da heller så får jeg koble på en pc på bilen og se om den kan la seg overtale til å lete isteden. |
![]() |
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: iPhone 4S - Bluetooth finner ikke enheter
Å, torsken! Din nydelige fisk! Tusen takk - nå virker det. Jeg måtte slå av Bluetooth, boote sånn her, starte bilen og så slå på Bluetooth - et voila - handsfree. |
![]() |
![]() |
|
|