|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bare jeg som sliter med moten som er nå?Jeg trenger litt påfyll i garderoben. En kjapp tur innom de vanligste kjedebutikkene, men fant ikke stort. Grafiske (heter det det?) rare mønstre over hele fjøla. Bukser med snodig fasong, og generelt snål mote etter min smak. Jeg har ikke noen spesiell stil, har på ingen måte funnet "meg", men jeg vet nogenlunde hva jeg ikke liker, i allefall.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bare jeg som sliter med moten som er nå?Jeg handler mye på nett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare jeg som sliter med moten som er nå?Jeg synes at moteklærne stort sett har en fasong som ikke kler kroppstypen min og jeg streber etter å finne klær som passer kroppen min mer enn å følge moten slavisk. Dette betyr at jeg ofte er å finne i typiske damebutikker og leter etter skatter innimellom som ikke er for kjerring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare jeg som sliter med moten som er nå?Vet ikke om jeg sliter med moten som er, eller om det er klær generelt. Jeg var en uke i England og prøvde å shoppe klær hver dag, men endte opp med kun en kjole, en dressjakkelignende sak og en peplumtopp. Jeg bruker ikke kjoler og liker egt ikke disse toppene... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Bare jeg som sliter med moten som er nå?Så rart at synes det er vanskelig å finne kjoler til din fasong, senora - jeg er 1,60 med brede hofter og kraftige lår, og synes jeg kler kjoler som er tettsittende ned til livet og så skrår utover. Det er generelt ikke vanskelig å finne, i alle fall ikke om man tar nettbutikkene til hjelp.
![]() |
![]() |
#6 |
Grisejente
![]() Sv: Bare jeg som sliter med moten som er nå?Jeg er et eple med store pupper. Ca str 44 nede og 46 oppe.
![]() |
#7 |
Grisejente
![]() Sv: Bare jeg som sliter med moten som er nå?...Og jeg aner ikke hva jeg kler, egentlig.
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Bare jeg som sliter med moten som er nå?Jeg sliter også nå. Det er mye baggy til overkroppen og jeg trenger klær so går inn mellom pupper og midje, ellers ser det ut som et telt på meg. I tillegg så kler jeg ikke trange bukser spesielt bra, i hvert fall trives jeg ikke med det. Jeg er på ferie et sted vi er ofte og jeg pleier å komme hjem med mye klær, det er nesten her og i USA jeg shopper. Nå har jeg kjøpt noen få ting, en bluse, en kjole og et par skor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
kamerat
|
![]() Sv: Bare jeg som sliter med moten som er nå?Jeg synes buksemoten er helt skrekkelig. Enten skinny eller gulrotfasong, begge deler er virkelig helt umulig på meg.
![]() |
#10 |
![]() Sv: Bare jeg som sliter med moten som er nå?
Jeg synes at de kjolene som passer i bredden er for lange i overkroppen slik at det smaleste på livet havner på feil plass. Dermed er skuldrene for løse, man kan se at jeg burde være kanskje 10 cm høyere eller noe sånn. Ikke kan jeg sy heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
intro
|
jo, det høres jo litt kjent ut, noe av dette også.
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Sv: Bare jeg som sliter med moten som er nå?Jeg bruker gjerne smale bukser, men de må være høye nok i livet. Derfor har jeg lagt min elsk på Mac Dream og Mac Dream skinny. Med superstretch og hold, samt at de er høye nok i livet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
både her og der
|
![]() Sv: Bare jeg som sliter med moten som er nå?Sliter alltid med klær
![]() |
#15 |
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare jeg som sliter med moten som er nå?Liker du høye heler? Jeg synes det er lekkert for de som orker å gå med det. Og hvis du er forholdsvis lav er det også fint for litt høyde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Pauset
![]() Sv: Bare jeg som sliter med moten som er nå?Jeg vet ikke om jeg følger moten noe særlig, men velger plagg/farger som kler meg av det jeg finner. Skinnyjeans går fint om jeg har noe over som dekker rumpa, og det er høyt liv på dem. Ellers kjøper jeg mest ensfargede plagg. Eneste 'moteplagget' jeg har litt sansen for nå, er topper som svinger ut i midjen. Det kan funke på meg, og jeg har kjøpt en hvit i sommer. Men jeg har en stil jeg liker, og den finner jeg igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Prettiest mess ever seen
|
Jeg har helt motsatt problem.
![]() |
#18 |
-o-o-o-o-o-
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
![]() |
Hvor kjøpte du det grå skjørtet? Knallfint!
![]() |
#19 |
Kjernesnill
|
En langryggfrende!
![]() |
#20 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Bare jeg som sliter med moten som er nå?Jeg er ekstra glad for at jeg er kjoledame i buksemoteperioder som den vi har nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|