|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() Selge sølvbestikkFått beskjed av kjæresten om å spørre FP om tips, for han har skjønt at vi er ganske glupe her.
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Selge sølvbestikkJeg har kjøpt en del sølvtøy på en (seriøs) forhandler for mynt, sølv, smykker osv. (Riibe i Trondheim) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Selge sølvbestikkVi solgte på auksjon, men hvis du får solgt det på finn så får du nok mer for det. Hvor mye han kan få for det kommer an på hva det koster til vanlig og hvor stor etterspørselen er.
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Selge sølvbestikkOg hvis noen vet hvor man selger og kjøper i Oslo, så skriv gjerne det også i tråden.
![]() |
#6 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Selge sølvbestikk
Jeg sjekket et sånt sted, men de betalte så dårlig at det var helt uaktuelt. Kan godt hende det er forskjell fra butikk til butikk.
![]() |
#8 |
Bedreviter
|
Ja, jeg tror ikke nødvendigvis det er allverden å hente som selger. Som kjøper er det veldig bra, dog. Og deg er jo unektelig en veldig bekvem måte å bli kvitt det på da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jepp. Esaias Solberg i Kirkeristen. http://www.esaias.no/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Selge sølvbestikkMitt første råd, ike selg det, med mindre dere desperat trenger pengene. Jeg og mine barn syns det er helt fantastisk å dekke opp med sølvtøy fått og arvet fra besteforeldre og oldeforeldre osv. Og vi bruker det mye. Vasker det i oppvaskmaskin, oppbevarer det i esker kjøpt hos gullsmeden, og pusser det dann og vann. Greit med hardangerbestikk til vanlig, fest med sølvtøyet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Selge sølvbestikkEnig med Perhonen, ikke selg. Jeg synes forresten ikke det gjør noe om du blander ulike typer sølvbestikk. Men det er utrolig hyggelig å kunne dekke med sølv synes jeg.
![]() |
#13 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Disse tar ikke inn sølbestikk mener jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
heimføing
|
![]() Sv: Selge sølvbestikkJeg spurte en bruktbutikk her i byen en gang, og de selger for halv pris av nypris og betaler selger/meg halv pris av det igjen. Altså 25% av nypris. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Selge sølvbestikkOgså enig med Perhonen. Vi har massevis av teskjeer i forskjellig sølv, og ønsker oss fullt bestikk. Liker sølv mye bedre enn stål. Så hvis det er et mønster dere liker, så ta det i bruk |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Selge sølvbestikkJeg fikk byttet inn ubrukt sølv hos en gullsmed, men det er vel snart 10 år siden. Ringte rundt og fant til slutt en i Sørumsand som byttet inn. Det var ikke nytt, men ubrukt. Og vi fikk ikke penger, men jeg skulle uansett bruke noen tusen hos gullsmeden.
![]() |
#17 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Selge sølvbestikkGooglet det, nydelig bestikk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|