Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[tv-serie-anbefaling] Girls

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-13, 14:05   #1
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Tommel opp

[tv-serie-anbefaling] Girls

Jeg har nå fått HBO Nordic og brukte gårdagen på å se 3 episoder av Girls. Og nå føler jeg for å anbefale den. Det handler om 4 jenter i 20-års alderen som prøver å "finne seg sjæl" i NY. Det er en herlig blanding av Friends (med mye svartere humor), Sex in the City (uten glamouren), The L Word (Foreløpig uten lesbiske damer), filmen Kids (uten råskapen) og i den gaten. Jeg elsket den fra første sekund.

Episodene er ca 30 minutter, så passer fint for en passe sløkk søndag.

Enjoy!

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no