Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Brasiliansk voks?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-13, 17:10   #1
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Brasiliansk voks?

hei alle samnen
Jeg har fryktelig lyst på brasiliansk voksing. Men vet ikke helt om jeg tørr. Er det noen som har lyst til å fortelle litt? hvor de gjorde det? (muligheter for meg er mellom kongsberg - oslo)Hvordan det blir gjort , pris , hvor lang holdbarhet, og ikke minst hvir vondt gjorde det?? Har så lyst men....au..

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 17:28   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: brasiliansk voks?

Jeg kan ikke hjelpe deg, men er nysgjerrig på svarene. For HVOR vondt gjør det?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 17:37   #3
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Det er vondere å vokse under armene, syntes jeg. Ved brasiliansk etterlates det en liten stripe. Hollywood wax har jeg aldri tatt, da fjernes alt.

Gammel 11-01-13, 17:40   #4
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, det er brasiliansk som fjerner alt. Det er ihvertfall det jeg har tatt noen ganger. Det er såpass vondt at jeg kvier meg for å bestille ny time, men ikke så vondt til at jeg bare har gjort det en gang. Til sammenligning synes jeg egentlig ikke leggene var så innmari mye bedre... Jeg gikk hos ei venninne som er hudpleier, så jeg betalte ikke full pris hos henne. Det holder kanskje halvannen til to uker, det kommer an på hårveksten din. Det som er litt kjipt er at det må være en viss lengde før du kan vokse igjen, så da må du gå med en liten miniskog før du får det bort igjen.

Gammel 11-01-13, 17:44   #5
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Hun jeg går til kaller det brasiliansk når en liten stripe etterlates, mulig de bruker ulike termer. Men å vokse kan være smertefullt de.første gangene, etter en stund blir det bedre. Hårene rives lettere av, det er min erfaring. Jeg opplever også huden som mer følsom tett opp til mensen. Det kan oppleves som litt pinlig første gangene, men det blir en vane det også.

Gammel 11-01-13, 17:46   #6
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Men å vokse kan være smertefullt de.første gangene, etter en stund blir det bedre. Hårene rives lettere av, det er min erfaring. Jeg opplever også huden som mer følsom tett opp til mensen.

Første gangen var vondt. Andre gangen lå jeg og ventet på at det skulle bli vondere, men det ble det ikke. Sist var dagen etter mensen eller noe, og jeg holdt på å dø. Og da har jeg ikke tatt det siden.

Gammel 11-01-13, 18:12   #7
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Brasiliansk voks?

Søsteren min sier at den første gangen var den verste, men at det ble betraktelig bedre etter det. På henne holder det å gjøre det ca en gang hver sjette uke, nå når hun har gjort det noen ganger.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 18:21   #8
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg synest det høres vondt ut å brette seg ut å vise seg.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 18:30   #9
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg synest det høres vondt ut å brette seg ut å vise seg.

Det er grunnen til at jeg ikke gjør det.
Må msn gjøre det såpass ofte som etter halvannen uke?
Tror jeg klarer meg uten.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 18:36   #10
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Standard

Nei, men jeg merker at det begynner å vokse litt etter halvannen uke. Jeg tror det bør gå minst fire uker mellom hver gang for at håret skal bli såpass langt at voksen får "tak" på det.

Gammel 11-01-13, 18:41   #11
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Men hvor mye koster det? og hvem er flink?

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 18:43   #12
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Standard

Som sagt, jeg gikk til ei venninne. Jeg betalte 500 for brasiliansk, legger, bryn og farging av bryn og vipper. Det er vel en del dyrere i salong. Har ingen anbefaling på salong. Siden venninna mi har flyttet, så er jeg vel egentlig på utkikk etter noen gode jeg og...

Gammel 11-01-13, 19:34   #13
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Jeg har vært veldig fornøyd med Afroditeklinikken i sentrum. Gått til flere ulike.

De tar ny spatel for hvert "strøk" med voks, og det er viktig for hygienen. Koster ca 540 om jeg husker riktig.

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 19:44   #14
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Det er ikke så pinlig som en underlivsundersøkelse. Man bretter ikke like mye ut. Ligger med beina strakt nedover, så legger man det ene kneet litt ut til siden når det blir tatt innunder og sånn.

Det mest pinlige er når man snur seg og rompeballene brettes fra hverandre. (Men der er det definitivt ikke mest vondt.)

Gammel 11-01-13, 20:13   #15
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Første gang var verst, de andre gangene har vært helt greit vondt. Gjør det omtrent hver femte uke og fjerner alt. Betaler 400,- pr gang.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 20:16   #16
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kan faktisk ikke skjønne at noen vil seg selv så vondt.

Gammel 11-01-13, 20:23   #17
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Det er ikke godt, men man overlever- det som IKKE er til å leve med er den intenst jævlige og langvarige kløen når det vokser ut. Og det at det ikke bare er, men også ser ut som ei ribba høne mens hårene bryter igjennom. Jeg heldte på antibac fordi det føltes bedre at det svei et par minuter en den =))(&/%€"#€%&/()kløen aldri aldri aaaaldri mer!

Gammel 11-01-13, 20:36   #18
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Det er ikke godt, men man overlever- det som IKKE er til å leve med er den intenst jævlige og langvarige kløen når det vokser ut. Og det at det ikke bare er, men også ser ut som ei ribba høne mens hårene bryter igjennom. Jeg heldte på antibac fordi det føltes bedre at det svei et par minuter en den =))(&/%€"#€%&/()kløen aldri aldri aaaaldri mer!

Og der fikk jeg bekreftet hvorfor jeg ikke skal teste dette.
Takke meg til høvel og gele.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 22:34   #19
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Det er ikke godt, men man overlever- det som IKKE er til å leve med er den intenst jævlige og langvarige kløen når det vokser ut.

Gammel 11-01-13, 22:37   #20
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Musa mi får du aldri.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:34.