|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Amming og babymat/mme i EnglandJeg har ammet når vi har vært på ferie i England, og har aldri opplevd at det har vært et problem. Som hjemme har jeg selvsagt prøvd å være mest mulig diskret, og i størst mulig grad unnlatt å amme på kafé o.l., men har ammet både på tog og i parker uten å oppleve et eneste skjevt blikk (om det da ikke var ammetåka som gjorde at jeg ikke merket noe
![]() |
#3 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Amming og babymat/mme i EnglandAkkurat NAN vet jeg finnes ikke, men det finnes veldig mange andre typer og fek Hipp. Og så finnes det sjokoladepudding på boks. Rettene er tilpasset engelse vaner, men du skal nok finne greit med glass som kan brukes. Sist redigert av Isolde : 12-01-13 kl 07:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Amming og babymat/mme i EnglandHer kan du se litt utvalg: |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Amming og babymat/mme i EnglandMye er tilsatt sukker, og mye er bra. å det er greit å lese hva maten/meken inneholder. Vi har vært godt fornøyde med maten fra Organix/No junk - kjøpt på Boots. M&S matbutikken har mye fin fersk ferdigmat, men det er kanskje best for litt eldre småbarn.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Amming og babymat/mme i EnglandTakk, takk. At han vil komme til å like den sjokoladepuddingen er jeg ganske overbevist om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Amming og babymat/mme i EnglandHer er forresten link. http://www.organix.com/
![]() |
#8 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Amming og babymat/mme i EnglandDe har HIPP på store matvarebutikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|