|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Quiz: Klarer dere fylkene?Etter å ha fått god hjelp her med å finne sanger kan jeg jo vise fram dagens vinlotteri-quiz hvis noen er interessert. Greier dere å plassere disse i riktig fylke uten å google? Tror det skal være overkommelig!
![]() |
![]() |
#4 |
Off the map.
|
![]() Sv: Quiz: Klarer dere fylkene?Hmm. jeg har samme svar på to sanger. Sånn uten google i alle fall, men det kan være jeg kan trikse det til om jeg vet at det er en fra hvert fylke. Ellers synes jeg at 'Østlandsfylkene' går litt over i hverandre. Synes ikke det er like lett å kjenne igjen dialekter som det er i resten av landet.
![]() |
#7 |
intro
|
![]() Sv: Quiz: Klarer dere fylkene?
Nei, sangene fra det sentrale Østlandet har egentlig ingen utpreget dialekt i eksemplene her, så da må man nesten vite hvor artisten kommer fra.
![]() |
![]() |
#8 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#9 |
flisespikker
|
![]() Sv: Quiz: Klarer dere fylkene?Jeg kjenner ikke alle sangene, og det er ikke så lett å plassere dialekter ut fra bare tekst, merker jeg. Får de i den "ordentlige" quizen høre dem også, eller?
![]() |
#10 |
flisespikker
|
![]() Sv: Quiz: Klarer dere fylkene?Ellers en veldig morsom quiz!
![]() |
#11 |
intro
|
Nei da. De får et lodd med et sangvers på, og så trekker vi ut tre fylker som vinnere. Det er egentlig basert på at de kjenner igjen sangene og veit hvor artisten kommer fra.
![]() |
![]() |
#12 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Quiz: Klarer dere fylkene?Tror jeg klarte de fleste, men ser nå at jeg har tulla med nordlandsfylkene ...
![]() |
#13 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Quiz: Klarer dere fylkene?Skikkelig bra quiz!! Kan jeg stjele den til en annen gang??
![]() |
#15 |
Borte
|
![]() Sv: Quiz: Klarer dere fylkene?1.
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 11-01-13 kl 11:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Quiz: Klarer dere fylkene?Altså, jeg klarer nesten alle artistene, men fylkene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Borte
|
![]() Sv: Quiz: Klarer dere fylkene?Hvorfor skinner skriften igjennom på spoilertaggene? Det går ikke å rette.
![]() |
#18 |
intro
|
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Quiz: Klarer dere fylkene?Jeg får til å by og sted plassere dem bortsett fra 16. og så veit jeg ikke hvor Bjøro Håland er fra annet jeg kan si hvor i landet sånn i forhold til nord sør men ikke øst vest. Og fylker suger jeg på. Dødsbra Quiz!
![]() |
|
|