|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() [Oppfordring] Cirkus Arnardo, stop using animals!Jeg har i mange år irritert meg over at man fortsatt ser ut til å synes det er greit at man bruker dyr på sirkus. Jeg er så kjip at jeg ikke lar familien min gå på sirkus, så lenge de har dyr i "fangenskap". Her er en underskriftskampanje. Skriv under!
Katten sit i tunet når du kjem. Snakk litt med katten. Det er han som er varast i garden. (Olav H. Hauge). Sist redigert av m|nken : 20-01-13 kl 18:31. Årsak: Lenke til film som gir et innblikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Oppfordring] Cirkus Arnardo, stop using animals!Jeg signerer sjelden på slike opprop, men denne her gjør jeg det på, for jeg mener det så av hele mitt hjerte.
![]() |
#4 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Oppfordring] Cirkus Arnardo, stop using animals!Signert.
![]() |
#5 |
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Oppfordring] Cirkus Arnardo, stop using animals!Har skrevet under, og postet på FB. Kjempeviktig sak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: [Oppfordring] Cirkus Arnardo, stop using animals!Signerer helhjertet!
![]() |
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: [Oppfordring] Cirkus Arnardo, stop using animals!Signerte og la den ut på FB i går. For meg går forresten også sånne delfinshow og lignende under "sirkus". Mye tragisk som skjer bak scenen på slike arenaer, uten at folk er klar over det.
![]() |
#8 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: [Oppfordring] Cirkus Arnardo, stop using animals!
Nemlig. Folk klarer ikke å tenke på hva som skjer bak alt det vi ser inne i sirkusteltet.
![]() |
#10 |
![]() Sv: [Oppfordring] Cirkus Arnardo, stop using animals!
Jeg synes dette blir verre og verre, jo mer jeg leser om det. Har lagt til en video i hovedinnlegget som viser litt hvordan dyr kan ha det på sirkus. Masse stereotyp atferd og tegn på frykt og stress. For å ikke tenke på hvordan de har lært dyrene å lystre og utføre triks. Gjennom tvang og vold. Dette bruker familier mange hundre kroner for å se på?! Grøss!
Her er et forslag til hva man kan si til barn om hvorfor man ikke går på sirkus:
![]() |
#11 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: [Oppfordring] Cirkus Arnardo, stop using animals!Mine barn forstår utmerket godt hvorfor vi ikke går på sirkus og vil ikke dit selv, eller på andre arenaer der dyr blir tvunget til å underholde (delfinshow osv).
![]() |
#12 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: [Oppfordring] Cirkus Arnardo, stop using animals!Veldig bra oppfordring. Har vært på sirkus en gang og blir aldri mer så lenge det er dyr der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Oppfordring] Cirkus Arnardo, stop using animals!Da har jeg også signert og delt på FB. Sirkus med dyr må snart bli totalforbudt,jeg ble kvalm av det dere forteller her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]() Sv: [Oppfordring] Cirkus Arnardo, stop using animals!Jeg kjenner at jeg blir oppriktig glad for at dere skriver under og deler.
![]() |
|
|