|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Utetemperatur - kva likar du?Ser i ein Kreta-tråd her inne at mange likar det hett...
![]() |
#3 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Jeg liker varme og sol, men det kan helt klart bli for varmt også. Noe særlig over 30 grader syns jeg begynner å bli ubehagelig, men 30 er helt fint når en kan bade. Hvis en skal gå i byen er 30 litt for mye, ihvertfall over lengre tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Jeg foretrekker like i underkant av 30 grader. Da har jeg det aller best. Dette gjelder uansett hvor jeg befinner meg, tror jeg.
![]() |
![]() |
#5 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Jeg er som deg, og det er heldigvis resten av familien også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
kamerat
|
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Det kommer veldig an på innendørstemperaturen, faktisk. Som Pepper får jeg panikk av 30 grader i Oslo, men det er jo fordi vår ekstremt velisolerte leilighet da også straks holder 30 grader, og fortsetter å holde på temperaturen flere dager etter at det har gått over utendørs. Og da får jeg ikke sove og alt blir bare elendighet. Men så lenge jeg får sove i et rom som holder under 25 grader, godtar jeg egentlig det meste. Over 40 grader er grusomt, riktignok, og er det over 35, vil jeg helst ha muligheten til å bade. Det samme gjelder jobbing, nå som jeg har et kontor med fungerende lufteanlegg, er alt fryd og gammen i enhver temperatur, men stiger kontortemperaturen over 27 grader, smelter hjernen min og renner ut av ørene, og fingrene blir så svette at de glipper på tastaturet.
![]() |
#7 |
Borte
|
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Jeg hater å fryse, men tåler varme veldig godt så jeg trives når det er mellom 25 og 30 grader og jeg kan bade og gå med sommerkjole.
![]() |
#8 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?
![]() |
#10 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Jeg stortrives når temperaturen ligger mellom 22-25 varmegrader.
![]() |
#11 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Det spørs hvor jeg er.
![]() |
#12 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?På badeferier synes jeg 30-40 grader er helt fint. Da skal jeg ikke gjøre noe annet enn å sløve på stranden. I slike temperaturer må jeg ha en strand, basseng duger ikke. Og vi må bo på hotell med AC.
![]() |
![]() |
#13 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?25-26 grader. Samme som inne. Sist redigert av Dronningen : 18-01-13 kl 10:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
intro
|
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Om sommeren: 20-24 grader, men jeg kan leve med inntil 30 også. Er det varmere, kan jeg ikke gjøre annet enn å sykle.
Sist redigert av Bluen : 18-01-13 kl 09:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Off the map.
|
Enig. 25-30 grader. Da er det godt og varmt, men ikke til å dø av. Synes egentlig 40 er for varmt altså, så det er ikke noe jeg ønsker meg.
![]() |
#17 |
kamerat
|
Ja, det er en fin temperatur! Ingen fare for sørpe, men ikke ubehagelig kaldt. Og høst og vår er perioder med klarvær og 10–15 grader perfekt.
![]() |
#18 |
intro
|
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Jeg må forresten innrømme at jeg frøys masse i sommer, jeg som aldri har likt varme. Mon tro om jeg begynner å bli gammel? I tillegg regna det jo nesten hver dag. Da tenkte jeg i overmot at det gjerne kunne vært en del varmere, men jeg veit med meg sjøl at jeg mister livsmotet fullstendig den dagen det bikker 30 grader.
![]() |
![]() |
#19 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Jeg takler ikke veldig sterk varme. Blir det mange-og-30-grader, sliter jeg. Særlig med å sove.
![]() |
#20 |
villende
|
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Jeg foretrekker snø om vinteren og trives best fra -1 til -6. Om vår, sommer og høst vil jeg helst ha det varmt og liker godt temperaturer fra +10 til +30 grader. Jeg plages egentlig spesielt mye av verken varme eller kulde, men jeg klager litt når temperaturen kryper over +30 om dagen, over +20 om natten og under -10 om vinteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|