|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2013
![]() |
![]() må være å finne en snøklokke i hagen slik jeg gjorde i dag Sist redigert av anjaro : 05-02-13 kl 00:30. Årsak: Lykken.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Er så lei av å bli korrigert!Nei, jeg har definitivt ikke opplevd noe lignende. Virkelig ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er så lei av å bli korrigert! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Er så lei av å bli korrigert!Høres drøyt ut!
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er så lei av å bli korrigert!Det høres jo unektelig litt spesielt ut å velge samme navn i så nær familie. Er guttene oppkalt etter noen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Epikur
|
![]() Sv: Er så lei av å bli korrigert!Copy-Kent. Bitte-Kent er også bra.
![]() |
#8 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Er så lei av å bli korrigert!Å debutere med et slikt innlegg på FP står det respekt av. Det skal du ha.
![]() |
#9 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Er så lei av å bli korrigert!Jeg ville gått for copy-Kent, lille-Kent, secunda-Kent eller det mer direkte konfronterende herme-Kent.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er så lei av å bli korrigert!CopyKent.
![]() |
#11 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er så lei av å bli korrigert!Nei, jeg har aldri opplevd noe lignende, og synes dette høres veldig sært ut.
Og så lurer jeg på hvilken kompis dette er snakk om?
![]() |
#12 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Er så lei av å bli korrigert!Ingen oppkalling , eneste jeg vet er at storebroren min favoriserte min Kent sin type og personlighet,ønsket seg en slik type før deres lilleKent ble født, og da med ett gått bort fra å bruke bare Kent på min sønn lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Epikur
|
![]() Sv: Er så lei av å bli korrigert!
Herme-Kent eller Kent II.
![]() |
#15 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Er så lei av å bli korrigert!Å kalle sønnen hans mini-Kent er jo festlig, men kanskje ikke så festlig for det lille barnet det er snakk om...
![]() |
#16 |
This is normal!
|
![]() Sv: Er så lei av å bli korrigert!Det er greit å spørre litt rundt:
![]() |
![]() |
#17 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Samme det. Jeg har ikke ledd så godt (inni meg, man er da på jobb) på lenge på FP. Mest av at et navn som Kent kan skape så mye styr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Nybegynner
![]() |
Skulle stå; ingen av kompisene til sønnen vår |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er så lei av å bli korrigert!Kall den lille for Sneipen - Kent er da tross alt et sigarettmerke.
![]() |
#20 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er så lei av å bli korrigert!Jeg regner med at dere ikke har så mye med broren din å gjøre, så at barna heter det samme vil vel ikke bli så vanskelig i det daglige.
![]() |
|
|