Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er så lei av å bli korrigert!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-13, 14:37   #1
anjaro
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2013
anjaro kan håpe på forbedringer
Standard

må være å finne en snøklokke i hagen slik jeg gjorde i dag

Sist redigert av anjaro : 05-02-13 kl 00:30. Årsak: Lykken..
anjaro er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 14:40   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er så lei av å bli korrigert!

Nei, jeg har definitivt ikke opplevd noe lignende. Virkelig ikke.

Dere får begynne å kalle nevøen din for Mini-Kent, Lille-Kent, Kento eller copyKent eller noe slikt, for å unngå misforståelser.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 14:41   #3
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 14:43   #4
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Høres drøyt ut!

CopyKent derimot. Det tror jeg er en sikker vinner.

Har heldigvis ingen som er så glade i makt i vår familie.

Gammel 21-01-13, 14:44   #5
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det høres jo unektelig litt spesielt ut å velge samme navn i så nær familie. Er guttene oppkalt etter noen?
Jeg synes du skal be han om å føye på et mellomnavn på sin egen sønn, så kan han selv heller huske på å bruke begge navnene for å skille på dem. Dere ikke skal ikke trenge å gjøre noen forandringer på hva dere kaller sønnen deres. Det er de som har valgt å bruke samme navn, så da er det de som får ta konsekvensene også.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 14:45   #6
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Copy-Kent. Bitte-Kent er også bra.

Det er mange i min slekt som heter det samme, det er et par oppkallingsmannsnavn som går igjen, men da brukes forklarende adjektiver eller stedsnavn: Store-Tore, Tore Plassen, Tore-Lia, Vesle-Tore (86 år) og Tore-Bror.

Gammel 21-01-13, 14:45   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har en Lille-Jan og en Lille-Arne i slekta.
Det funker.

Underlig krav fra din bror.

Gammel 21-01-13, 14:46   #8
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Å debutere med et slikt innlegg på FP står det respekt av. Det skal du ha.

Gammel 21-01-13, 14:46   #9
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville gått for copy-Kent, lille-Kent, secunda-Kent eller det mer direkte konfronterende herme-Kent.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 14:50   #10
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

CopyKent. Kan eventuelt forkortes til CK - som forøvrig også er initialene til Clark Kent, som vi jo alle vet at er Supermann. Ingen kan vel ta det som noe annet enn et kompliment?

Gammel 21-01-13, 14:52   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg har aldri opplevd noe lignende, og synes dette høres veldig sært ut.

Opprinnelig lagt inn av anjaro, her.

Jeg ga selvsagt beskjed om at vi som kjernefamilie ikke kommer til å endre noe som helst hva hans navn angår og heller ingen av vennene til kompisen vår gjør det.

Og så lurer jeg på hvilken kompis dette er snakk om?

Gammel 21-01-13, 14:55   #12
anjaro
Nybegynner

Standard

Ingen oppkalling , eneste jeg vet er at storebroren min favoriserte min Kent sin type og personlighet,ønsket seg en slik type før deres lilleKent ble født, og da med ett gått bort fra å bruke bare Kent på min sønn lenger.

Egentlig er det irriterende å bruke tid på å lure på dette men hva skal man gjøre når min bror opptrer så irrasjonelt.
Men det er et must for min sønns selvtillit at jeg holder konsekvent på navnet vi alltid har brukt og det skal jeg fortsette med.

Sikkert er det at "måten" til min bror driver meg bort fra han/dem. Kanskje det er det han vil? Hvem vet?

Gammel 21-01-13, 14:56   #13
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg ville gått for copy-Kent, lille-Kent, secunda-Kent eller det mer direkte konfronterende herme-Kent.

Herme-Kent eller Kent II.

Gammel 21-01-13, 14:56   #14
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Tihi...

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 14:57   #15
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å kalle sønnen hans mini-Kent er jo festlig, men kanskje ikke så festlig for det lille barnet det er snakk om...

Men å si fra i klartekst, derimot, at "vi kaller ham Kent, og det visste dere før dere fikk deres sønn, så dette er ikke aktuelt. Glem det, og slutt å snakke om det! Jeg vil ikke høre om det EN eneste gang til!"

Gammel 21-01-13, 14:57   #16
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er greit å spørre litt rundt:
http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=716506

Gammel 21-01-13, 15:00   #17
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Det er greit å spørre litt rundt:
http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=716506

Samme det. Jeg har ikke ledd så godt (inni meg, man er da på jobb) på lenge på FP. Mest av at et navn som Kent kan skape så mye styr.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-13, 15:00   #18
anjaro
Nybegynner

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nei, jeg har aldri opplevd noe lignende, og synes dette høres veldig sært ut.

Og så lurer jeg på hvilken kompis dette er snakk om?

Skulle stå; ingen av kompisene til sønnen vår

Gammel 21-01-13, 15:04   #19
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kall den lille for Sneipen - Kent er da tross alt et sigarettmerke.

Gammel 21-01-13, 15:07   #20
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg regner med at dere ikke har så mye med broren din å gjøre, så at barna heter det samme vil vel ikke bli så vanskelig i det daglige.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:49.