|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() HASTER: Komme seg kollektivt til Ullevål stadion når man kommer med tog fra Drammen?Lurer på hvordan jeg kommer meg enklest til Ullevål stadion kollektivt når jeg tar tog inn til Oslo fra Drammen.
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HASTER: Komme seg kollektivt til Ullevål stadion når man kommer med tog fra DrammDu betaler i automat på stasjonen. Tar kort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: HASTER: Komme seg kollektivt til Ullevål stadion når man kommer med tog fra DrammGå av toget på nasjonalteateret og ta t-banen til Ullevål. Ta de som går mot Majorstuen.
![]() |
![]() |
#4 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: HASTER: Komme seg kollektivt til Ullevål stadion når man kommer med tog fra DrammDet er mange billettautomater på Nationalteatret på vei fra togene mot t-banen.
![]() |
#5 |
Tøff
|
![]() Sv: HASTER: Komme seg kollektivt til Ullevål stadion når man kommer med tog fra DrammFra Nationaltheateret tar du t-bane 6 mot Sognsvann, 3 til Storo eller ringbanen (4). IKKE 1 eller 2 for de tar annen rute etter Majorstuen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: HASTER: Komme seg kollektivt til Ullevål stadion når man kommer med tog fra DrammTogbilletten har vel overgang, har den ikke? Innen en time?
![]() |
#7 |
Off the map.
|
![]() Sv: HASTER: Komme seg kollektivt til Ullevål stadion når man kommer med tog fra Dramm
Det stemmer.
![]() |
#8 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: HASTER: Komme seg kollektivt til Ullevål stadion når man kommer med tog fra Dramm
Man kan kjøpe returbillett fra Drammen, men jeg vet ikke om den gjelder på t-banen da den ikke er stemplet på toget? Før fikk man overgang på toget fra t-banen mener jeg å huske, men det går kanskje ikke nå som man må betale ekstra for å kjøpe billett inne på toget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Off the map.
|
Jeg er usikker. Mulig det funker med app?
![]() |
#11 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: HASTER: Komme seg kollektivt til Ullevål stadion når man kommer med tog fra DrammT-bane 3, 4 eller 6 til Ullevål Stadion.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
rakkarpus
|
![]() Sv: HASTER: Komme seg kollektivt til Ullevål stadion når man kommer med tog fra DrammTakk for svar alle!
![]() |
|
|