Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

HASTER: Komme seg kollektivt til Ullevål stadion når man kommer med tog fra Drammen?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-13, 08:30   #1
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

HASTER: Komme seg kollektivt til Ullevål stadion når man kommer med tog fra Drammen?

Lurer på hvordan jeg kommer meg enklest til Ullevål stadion kollektivt når jeg tar tog inn til Oslo fra Drammen.

Og hvordan betaler jeg (ikke på toget) for billett når jeg ikke har mobil med app?

Gammel 23-04-13, 08:42   #2
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: HASTER: Komme seg kollektivt til Ullevål stadion når man kommer med tog fra Dramm

Du betaler i automat på stasjonen. Tar kort.

Når jeg har vært på Ullevål har jeg som regel tatt t-banen til Blindern og gått derfra, men det er fordi jeg som regel har møtt noen andre der, det er et greit møtested og ikke langt å gå. Det finnes sikkert en raskere rute.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-13, 08:45   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HASTER: Komme seg kollektivt til Ullevål stadion når man kommer med tog fra Dramm

Gå av toget på nasjonalteateret og ta t-banen til Ullevål. Ta de som går mot Majorstuen.

Gammel 23-04-13, 08:50   #4
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Det er mange billettautomater på Nationalteatret på vei fra togene mot t-banen.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-13, 08:54   #5
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Fra Nationaltheateret tar du t-bane 6 mot Sognsvann, 3 til Storo eller ringbanen (4). IKKE 1 eller 2 for de tar annen rute etter Majorstuen.

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-13, 09:01   #6
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Togbilletten har vel overgang, har den ikke? Innen en time?

Gammel 23-04-13, 09:06   #7
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Togbilletten har vel overgang, har den ikke? Innen en time?

Det stemmer.

Men det er verre hjem igjen, for du får ikke kjøpt billett til Drammen fra Ullevål.

Sjekk når du går på T-banen at den stopper på Ullevål, jeg er ikke helt sikker på om alle gjør det. Du skal på Vestgående linje. Greiest å stå av på nationalteateret. Da går du opp rulletrappen og så rett fram og gjennom en snurredør etter hvert. Da er du inne på t-bane-området. Da må du krysse skinnene på en trapp som går opp til venstre og vips så er du på riktig spor.

Gammel 23-04-13, 09:14   #8
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Det stemmer.

Men det er verre hjem igjen, for du får ikke kjøpt billett til Drammen fra Ullevål.

Sjekk når du går på T-banen at den stopper på Ullevål, jeg er ikke helt sikker på om alle gjør det. Du skal på Vestgående linje. Greiest å stå av på nationalteateret. Da går du opp rulletrappen og så rett fram og gjennom en snurredør etter hvert. Da er du inne på t-bane-området. Da må du krysse skinnene på en trapp som går opp til venstre og vips så er du på riktig spor.

Man kan kjøpe returbillett fra Drammen, men jeg vet ikke om den gjelder på t-banen da den ikke er stemplet på toget? Før fikk man overgang på toget fra t-banen mener jeg å huske, men det går kanskje ikke nå som man må betale ekstra for å kjøpe billett inne på toget.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-13, 09:16   #9
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Man kan kjøpe returbillett fra Drammen, men jeg vet ikke om den gjelder på t-banen da den ikke er stemplet på toget?

Jeg er usikker. Mulig det funker med app?

Gammel 23-04-13, 09:22   #10
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg pleier å ta t-banen mot Storo, enkelt og lett. gså utenbys fra:

Gammel 23-04-13, 09:30   #11
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

T-bane 3, 4 eller 6 til Ullevål Stadion.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-13, 09:33   #12
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Takk for svar alle!

Det blir så jeg kjører likevel, men nå vet jeg det til en annen gang ihvertfall.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:42.