|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Symaskin - hva skal jeg kjøpeEller mer riktig, mannen skal gi meg i gave. Hva skal han kjøpe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Symaskin - hva skal jeg kjøpeSe på www.sysiden.no ; de har mye Janome og Brother.
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Symaskin - hva skal jeg kjøpeSinger er gode maskiner. Elna også. Selv har jeg en Pfaff som jeg er veldig fornøyd med. Husquarna ville jeg holdt meg unna. Janome har jeg hørt mye bra om, men har ingen erfaring.
![]() |
#4 |
--
|
![]() Sv: Symaskin - hva skal jeg kjøpeJeg har en helt enkel Janome maskin, veldig fornøyd med den. Jeg bruker den bare til gardiner og puter og helt enkle ting. Vet ikke helt hvor mye den kostet, ca 2000,- kanskje? Fikk den i gave. Den er kjøpt hos en forhandler som også har solgt Singer, men han foretrakk Janome pga god kvalitet på maskinene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Symaskin - hva skal jeg kjøpeHvorfor holde seg unna Husqvarna, Glitter?
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Symaskin - hva skal jeg kjøpeJeg har mer behov av å legge opp bukser, sy gardiner og andre enkle ting. Dermed trenger jeg nok mer enn maskin som tåler litt mer enn har en mengde forskjellige nyttesømmer og broderier. Kanskje denne er grei? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Symaskin - hva skal jeg kjøpe
Fordi jeg syns det er en drittmaskin det har vært mye tull med de siste 20 åra. De har f. eks. problemer med undertråden, og greier ikke fikse det. Jeg har hørt *mange* som har trøbbel med den maskinen.
![]() |
#10 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Symaskin - hva skal jeg kjøpeNåh. Da så.
![]() |
#11 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Symaskin - hva skal jeg kjøpeJeg har god erfaring med Janome, som jeg selv har (Janome MC6600 Pro.).
![]() |
#13 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den erfaringen har jeg også og jeg ville heller ikke kjøpt Husquarna.
![]() |
#14 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg trodde også det var min feil da mammas Husquarna stadig trøblet for meg. Det pussige er at Bernetten min aldri trøbler (ei trøbler jeg med den)
![]() |
#15 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Symaskin - hva skal jeg kjøpeStemmer i for Janome Easy Jeans! Skikkelig arbeidsjern, nyttig om man skal sy gjennom flere enn 2 lag stoff
![]() |
#16 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Symaskin - hva skal jeg kjøpeTakk for nyttig tråd. Jeg stilte det samme spørsmålet for noen uker siden, men har fremdeles ikke kjøpt noe.
![]() |
![]() |
#17 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
![]() |
Jeg har en husqvarna viking lena, fem år gammel, så den selger de ikke lengre, men jeg har aldri hatt trøbbel med den og den har det jeg trenger. men det er ikke den dyreste versjonen, så om den begynner å trøble seg så kan det hende jeg bytter til janome, for det virker som om det er mange som er fornøyd med den...
![]() |
#18 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Symaskin - hva skal jeg kjøpeJeg kjøpte en brukt av forhandler for et par år siden. Da var den sjekket og i orden og jeg fikk garanti også. Veldig fornøyd og billig var det også. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|