|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Overlock. Hvilken maskin ønsker jeg meg?Jeg syr mye på Janomemaskinen min nå, en Horizon 7700 QCP, for de som bryr seg om slikt. Denne bruker jeg til quilting og mye annen søm. Også noe klær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Overlock. Hvilken maskin ønsker jeg meg?Jeg kjøpte meg en denne uken, jeg er ikke veldig dreven på overlock, men jeg har sjekket endel rundt og forhørt meg litt med ulike butikker og syersker og kom frem til at denne maskinen var enkel for meg og tilfredsstilte mine krav.
![]() |
#3 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Overlock. Hvilken maskin ønsker jeg meg?Jeg har en Janome MyLock 644D, og er knallfornøyd med min. Jeg tror det beste er å dra til en forretning og prøve det som finnes der. Da finner du nok ut hva som passer for deg.
![]() |
#4 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Overlock. Hvilken maskin ønsker jeg meg?MyLocken er ikke vanskelig å tre når man først har gjort det noen ganger.
![]() |
#5 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Overlock. Hvilken maskin ønsker jeg meg?MyLock og 664 PRO er produsert på samme fabrikk, dvs. de er vel ganske like, men med ulike fabrikknavn. "Same shit, different wrapping" fikk jeg inntrykk av i de butikkene jeg har forhørt meg.
![]() |
#6 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Overlock. Hvilken maskin ønsker jeg meg?Jeg har Huskylock (Husqvarna), den finnes ikke vanskelig å tre.
![]() |
|
|