|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Introvert textrovert
|
![]() Hjelp til å laste opp dokument på FacebookHjelp. Jeg har et dokument som jeg skal legge ut på en arrangementside på Facebook. Det er lagret som et .dok dokument, men også som .pdf fil. Jeg finner bare mulighet til å laste opp bilder på Face, så er det noen mulighet til å gjøre om dokumentet (en plakat) til et bilde, eller finnes det en måte å få lastet opp .pdf?
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hjelp til å laste opp dokument på FacebookNei, aner ikke. Jeg låner mannens jobb PC da, for min har ikke officepakken. Finner ingen jpg eller gif eller lignende filmuligheter.
![]() |
#5 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hjelp til å laste opp dokument på FacebookDet går bra i morgen også. Skal presentere plakaten min på et styremøte i morgen, så trenger ikke å legge den ut før etter det. Tusen takk!
![]() |
#7 |
heimføing
|
![]() Sv: Hjelp til å laste opp dokument på FacebookEr det ikke bare å trykke på "legg til fil"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Pauset
|
![]() Sv: Hjelp til å laste opp dokument på FacebookDe vil neppe at man bruker Face til dokumentdeling, så må nok lage en bildefil ut av det ja. Men du kan også feks legge det på Google docs og dele derfra. Jeg tror jeg heller hadde gjort det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hjelp til å laste opp dokument på FacebookKan jeg dele på fce da, Joika?
![]() |
#12 |
Pauset
|
![]() Sv: Hjelp til å laste opp dokument på Facebook
Åh, du vil at den ikke skal bare være en link? Da må det bli et bilde ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Pauset
|
![]() Sv: Hjelp til å laste opp dokument på FacebookSend den til meg, så kan jeg lage et bilde. Mailadr er fornavn.etternavn@gmail.com. Du vet jo hva jeg heter. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|