|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() The story, av Brandi CarlileJeg har forelsket meg i en ny sang: The story, av Brandi Carlile. Så jeg ville vel egentlig bare gjøre alle oppmerksomme på at denne vakre perlen av en sang finnes. Den er så forsiktig og ettertenksom, og stille og fin, og intens og dramatisk på en gang. Og den fanger essensen i den langvarige kjærligheten så godt. Den gode følelsen av å ha en lang historikk sammen, og det å ha noen som kjenner en bit for bit, og historie for historie.
(Kilde: youtube.com)
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: The story, av Brandi CarlileAlle burde grøsse litt når de hører den. Den treffer innerst og breier seg ut og er alt mulig. Mektig og forsiktig på en gang.
![]() |
#4 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The story, av Brandi CarlileJeg hadde ikke hørt denne sangen før jeg hørte den i musikalepisoden av Grey's Anatomy. Den traff virkelig noe inni meg, og ble raskt kategorisert som en av de vakreste sangene jeg vet om.
![]() |
#5 |
Kakemonster
|
![]() Sv: The story, av Brandi Carlile
Samme her!
![]() |
#6 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: The story, av Brandi CarlileDette er en av favorittsangene mine og særlig dette sitatet:
For det er sånn det er, tenker jeg. At vitsen med det meste er å ha noen å dele det med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The story, av Brandi CarlileJeg også |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The story, av Brandi CarlileDen er aldeles nydelig og nesten like fin når Callie (Sara Ramirez) synger den. (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The story, av Brandi CarlileNå måtte jeg se på datoen, for den sangen er jo gammel. 2007 fant jeg ut etter litt googling. Joda, fine sangen.
![]() |
#13 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The story, av Brandi Carlile
Jeg liker den faktisk enda bedre når Sara Ramirez synger den.
![]() |
#14 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The story, av Brandi CarlileFantastisk sang, og jeg liker den best når Sara Ramirez synger den.
![]() |
#15 |
Ute på tur
|
![]() Sv: The story, av Brandi CarlileJeg la også merke til denne sangen i musicalGreysepisoden, og den har vært i Spotifylisten siden da.
![]() |
#17 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: The story, av Brandi CarlileDet er en fantastisk sang. Jeg elsker den. Forøvrig er Grey's rene gullgruven når det gjelder musikk.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
koko
|
![]() Sv: The story, av Brandi CarlileJeg oppdaget denne sangen da en kollega av meg la ut link til en live-versjon som Sara Ramirez gjør. Flott tekst, god melodi og Sara Ramirez er i en klasse for seg når det kommer kombinasjonen stemme, formidling og utseende.
![]() |
#19 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The story, av Brandi CarlileDen er virkelig fantastisk vakker. Jeg elsker versjonen til Sara Ramirez jeg da. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|