|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Visdomsord til en flink lærer?Jeg har tenkt å gi en gave til min sønns lærer, som har en rund bursdag. Hun har gjort en fenomenal jobb med ham (som trenger litt ekstra) gjennom fire år. Noen kloke ord til kortet?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Visdomsord til en flink lærer?Jeg fikk et kort en gang med "vi glemmer deg ikke". Det var helt riktig til meg i den relasjonen.
![]() |
#3 |
St(r)ikkeplante
|
![]() Sv: Visdomsord til en flink lærer?Jeg har fått denne teksten av praksislærerne mine:
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Visdomsord til en flink lærer?poff Sist redigert av Dronningen : 08-04-13 kl 14:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Visdomsord til en flink lærer?Takk for svar! Jeg ender nok med å formulere noe selv tror jeg, må bare finne på noe jeg ikke har skrevet allerede i julekort.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Visdomsord til en flink lærer?Lurt, Gremli. Jeg ville satt mye mer pris på en personlig hilsen enn et visdomsord. dem er det da jammen nok av på FB. jeg har en FB-venn som poster velvalgte visdomsord med kattepusbilder hver eneste dag.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|