|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
Se resultatene: Er du fornøyd med koketoppen din fra Ikea? | |||
Har ikke koketopp fra Ikea. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23 | 42,59% |
Ja, har induksjon og er fornøyd. |
14 | 25,93% |
Nei, har induksjon og er ikke fornøyd. |
5 | 9,26% |
Ja, har keramisk og er fornøyd. |
9 | 16,67% |
Nei, har keramisk og er ikke fornøyd. |
1 | 1,85% |
Annet - spesifiser i tråden. |
2 | 3,70% |
Deltakere: 54. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Snikende tiger
|
![]() Spinoff spinoff: Er du fornøyd med koketoppen din fra Ikea?Jeg skal prøve meg på en påll her. Koketoppen vår er fra midten av 90-tallet, og pr i dag har vi to funksjonelle kokeplater. De to andre går enten på full styrke eller ingenting. Vi begynner å innse at vi kanskje må finne noe nytt snart. Vi har lyst til å pusse opp og bygge ut kjøkkenet om noen år, men tenker at hvis vi kjøper ny koketopp og komfyr nå, så beholder vi dem når vi pusser opp. Vi må ha nytt så fort som mulig, og har ikke råd til å pusse opp hele kjøkkenet så fort som mulig.
![]() |
#3 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Spinoff spinoff: Er du fornøyd med koketoppen din fra Ikea?Vår keramiske topp fra IKEA er 10 år gammel og like god som ny. Stekeovnen også.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff spinoff: Er du fornøyd med koketoppen din fra Ikea?Jeg har ikke induksjon og er veldig fornøyd med min keramiske topp som er snart to år.
![]() |
#5 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff spinoff: Er du fornøyd med koketoppen din fra Ikea?Har keramisk koketopp fra Ikea, stekeovn også. De er begge 7,5 år gamle og fungerer tipp topp.
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Spinoff spinoff: Er du fornøyd med koketoppen din fra Ikea?Hadde keramisk koketopp fra Ikea. Den var ikke god.
![]() |
![]() |
#8 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Her!
![]() |
![]() Sv: Spinoff spinoff: Er du fornøyd med koketoppen din fra Ikea?Har induksjon koketopp fra Ikea, og er fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Spinoff spinoff: Er du fornøyd med koketoppen din fra Ikea?Induksjon, og er ikke fornøyd. Har allerede hatt en fixefyr her en gang, og fortsatt synes jeg den er ustabil.
![]() |
#10 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Spinoff spinoff: Er du fornøyd med koketoppen din fra Ikea?Svigerinnen og svogeren min har både indukajonstopp og komfyrdel fra IKEA.
![]() |
#11 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Spinoff spinoff: Er du fornøyd med koketoppen din fra Ikea?Jeg har 70 cm induksjonstopp og toppmodellen av stekovn fra IKEA og er kjempefornøyd.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Spinoff spinoff: Er du fornøyd med koketoppen din fra Ikea?Jeg elsker induksjonsfunksjonen, men det er enkelte ting som irriterer meg. Feks kan jeg ikke bruke boost funksjonen om de andre platene står på fullt.
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Spinoff spinoff: Er du fornøyd med koketoppen din fra Ikea?Svarte annet.
![]() |
#14 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Spinoff spinoff: Er du fornøyd med koketoppen din fra Ikea?Nytt kjøkken innebærer et litt større prosjekt, Saint. Vi skal bygge det ut i stua så det blir dobbelt så stort. Det innebærer riving av vegg, sette opp en halvvegg og bytte gulv i tillegg til nytt kjøkken. Helt uaktuelt nå.
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Spinoff spinoff: Er du fornøyd med koketoppen din fra Ikea?Helt forståelig, altså.
![]() |
#17 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Spinoff spinoff: Er du fornøyd med koketoppen din fra Ikea?Vi har oppvaskmaskin fra IKEA og. Ikke fornøyd. Og kjøleskapet funka bra, helt til det ikke gjorde det etter noen mnd. Og nå er det ikke kaldt nok lenger.
![]() |
#18 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Spinoff spinoff: Er du fornøyd med koketoppen din fra Ikea?
Boost funka ikke her, i det hele tatt. Men det ble fiksa.
![]() |
#19 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, samme her. Veldig fornøyd med toppen. 7 år gammel.
![]() |
#20 |
Personlig pessimist
|
Plassen på den var dårlig utnyttet, så de to store platene var nesten umulig å bruke samtidig. Kontrollpanelet tok opp idiotisk mye plass, og tålte knapt at man pustet på det før det gikk helt i lås. I tillegg mener jeg den hadde dårlig effekt, til keramisk å være.
![]() |
![]() |
|
|