![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spotify VS WimpEg brukar Wimp fordi det er ein norsk teneste, og eg foretrekk å støtta det norske musikkmiljøet der eg kan. Dessuten er ein ikkje avhengig av facebookkonto for å registrera seg. Dermed kan storesøster ha eigen konto der. Foreløpig har me ein konto siden den kan delast på 5? dingser. Når lillesøster også skal ha, vil storesøster få eigen.
![]() |
#4 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spotify VS WimpJeg har aldri koblet meg til Spotify med Facebook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Spotify VS Wimp
Eg trengte ikkje det med min konto, men prøvde å laga konto til storesøster for nokre månader siden. Då måtte ho ha facebookkonto, så då droppa eg det. Eg fekk det i alle fall ikkje til uten.
![]() |
#8 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spotify VS WimpJeg synes Wimp er mer oversiktelig. I tillegg er det bedre utvalg av norsk og litt sær musikk.
![]() |
#9 |
maler
|
![]() Sv: Spotify VS WimpJeg synes wimp er enklere å bruke og mer oversiktlig, jeg liker den rett og slett bedre. Lettere å finne norsk musikk der også. (Og så får jeg litt angst av det der spotify driver med, den kringkaster jo alt folk hører på til venner?). Men hovedårsaken til at vi har wimp er at det er billigere for oss i og med canal digital-abonnement.
![]() |
#10 |
Erfaren nok
|
Ja, vi har også via CD. Eller. Hadde da, men så fikk vi oss fiber.
![]() |
#11 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spotify VS WimpSpotify-grensesnittet synes jeg er bedre for bruk på stue-pc-en. Og synes egentlig generelt at Spotify er mer brukervennlig - bedre mobilapp også for Spotify. Wimp bruker jeg for et par artister som ikke er på plass i Spotify.
![]() |
#12 |
Pauset
|
Har lastet ned Wimp nå, og sier meg enig i det med grensesnittet. Syntes det er mye mindre intuitivt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Spotify VS WimpJeg brukte litt tid for å bli venn med grensesnittet til Wimp, det er en del funksjoner, som f. eks. shuffle som var litt vel godt gjemt. Men nå når jeg er blitt vant til det går det helt greit. Spotify har jeg kun hatt i gratisversjonen, så sammenligningsgrunnlaget er ikke det beste.
![]() |
#14 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
Me too. Digger wimp.
![]() |
#15 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Spotify VS WimpMens jeg liker grensesnittet bedre for Wimp. De har også bedre utvalg av særlig norske artister, noe som er viktig for disse børnene som driver og utvikler egne meninger.
![]() |
#16 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Spotify VS WimpJeg liker definitivt Wimp best, jeg opplever Wimp som mer visuelt rolig, og dermed lettere å bruke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slike lister, og anbefalinger etc finnes masser av på Spotify også
![]() |
#18 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spotify VS WimpSpotify kan nå også brukes på mange arbeidsplasser hvor man ellers ikke har rettigheter på pc-ene til å installere egen programvare, det gjennom å bruke webgrensesnittet på websidene til Spotify. (så framt da arbeidsplassen ikke har sperret eventuelle andre porter som benyttes for streamingen eller websiden i sin brannmur også...).
![]() |
|
|