|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Vaksiner forårsaker autisme?Nå er riktignok artikkelen her på tysk, og jeg klarer ikke snøre meg bakover i hva slags side dette er.
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Vaksiner forårsaker autisme?Har ikke han som fant på dette innrømmet juks?
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Vaksiner forårsaker autisme?
![]() |
![]() |
#4 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaksiner forårsaker autisme?Utbredt myte, særlig etter at en forsker fikk publisert en artikkel i the Lancet (mener jeg det var) hvor han påviste en slik sammenheng. Forskningen anses å være forfalsket og har blitt fullstendig tilbakevist.
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Vaksiner forårsaker autisme?Jo, men her var en rettssak visstnok. Men nå så jeg nøyere på siden, og disse folka er på linje med de som driver i sannhetsspeilet (eller hva det nå heter), så da tenker jeg at jeg kan si "Bah, humbug!" allikevel.
![]() |
#6 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Vaksiner forårsaker autisme?
![]() |
#7 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Vaksiner forårsaker autisme?Jeg har et par-tre bekjente, damer som er intelligente, hjertevarme og flotte - og det smerter meg at de alle påstår hardnakket at vaksiner kan føre til autisme hos barn, og de basunerer ut at de er stolte av å ikke ha vaksinert barna - "jeg sto i mot presset fra den konspiratoriske legemiddelindustrien som bare er ute etter å tjene penger på bekostning av våre barn!"
![]() |
|
|