|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Hjelp meg å tenke fliser til badetOm en måned begynner oppussingen av badet og vi har enda ikke landet på fliser.
Sist redigert av Tallulah : 11-05-13 kl 20:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg å tenke fliser til badetJeg har sett bad med mosaikkfliser på gulvet og vanlig hvite på veggen, og det var pent synes jeg, så jeg vil tro at det fungerer fint å kombinere mosaikk og vanlig flis i forskjellige soner på vegg. En annen mulighet er også å ha mosaikk i nevnte soner og ellers malt vegg. Det har vi gjort, rent bortsett fra at vi ikke har mosaikk, men vanlig flis. Det går fint å male over membranet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hjelp meg å tenke fliser til badetMosaikk i dusj er et helvete å rengjøre.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hjelp meg å tenke fliser til badetTa en tur innom Bellas i Bygdøy alle, der er det en del spennende flis. Jeg hadde unngår mosaikk i dusjen, men, har falt for en trekantet flis jeg bare venter på å kunne bruke.
![]() |
#8 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg å tenke fliser til badetJeg mener å ha lest et sted at små rom bør ha store fliser, for det gir en bedre/større romfølelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hjelp meg å tenke fliser til badetTakk, tjolahopp! Ting falt litt på plass da vi fant det.
![]() |
#14 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Hjelp meg å tenke fliser til badet
Ja! Der har vi handlet begge ganger vi har pusset opp bad. Denne gangen valgte vi hvite matte 30*60 fliser på veggen og en gråbrun-ish 40*40 flis på gulvet. vi ble veldig fornøyde. Pga ønsket fall i dusjhjørnet endte vi opp med mosaikk på gulvet. Skal se om jeg finner bilde.
![]() |
|
|