Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billig reiseforsikring for studenter?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-13, 22:48   #1
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Billig reiseforsikring for studenter?

Min studerende stedatter på 20 skal på ferie med sin studentsamboer. De har ikke reiseforsikring. Hvor får man dette rimeligst? Jeg så at Europeiske hadde reiseforsikring for i underkant av 1500 (og en studentforsikring for rundt 1900 som varte i halvannet år).

Er dette prisen man må regne med? Jeg har virkelig ikke peiling, for jeg har enten betalt reise med kredittkort som sørger for reiseforsikring, eller jeg har hatt reiseforsikring gjennom jobben.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 22:49   #2
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billig reiseforsikring for studenter?

Ja, det er det. Det går an å kjøpe forsikring for enkelttur også, denne er ofte rimeligere.

Skal de være borte over lengre tid må de tegne forlengelse på forsikringen. Vanlig reiseforsikring dekker kun 45/60dagers reise før de må hjemom.

Gammel 12-05-13, 22:57   #3
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde via utdanningsforbundet/pedagogstudentene og betalte 1200 (?) for et helt år. Det var for både reise, innbo og noe mer. Kan jo hende hun tilhører et eller annet som gir henne en gunstig forsikring.

Gammel 12-05-13, 23:02   #4
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg hadde billig studentreiseforsikring via fagforeningen der jeg var studentmedlem. Verd å sjekke om hun har noe lignende.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:37.