|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Billig reiseforsikring for studenter?Min studerende stedatter på 20 skal på ferie med sin studentsamboer. De har ikke reiseforsikring. Hvor får man dette rimeligst? Jeg så at Europeiske hadde reiseforsikring for i underkant av 1500 (og en studentforsikring for rundt 1900 som varte i halvannet år).
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Billig reiseforsikring for studenter?Ja, det er det. Det går an å kjøpe forsikring for enkelttur også, denne er ofte rimeligere.
![]() |
#3 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Billig reiseforsikring for studenter?Jeg hadde via utdanningsforbundet/pedagogstudentene og betalte 1200 (?) for et helt år. Det var for både reise, innbo og noe mer. Kan jo hende hun tilhører et eller annet som gir henne en gunstig forsikring.
![]() |
#4 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Billig reiseforsikring for studenter?Jeg hadde billig studentreiseforsikring via fagforeningen der jeg var studentmedlem. Verd å sjekke om hun har noe lignende.
![]() |
|
|